Ринок бігових змагань у Великій Британії: близько 22% британців бігають 1-3 рази на тиждень
744

Ринок бігових змагань у Великій Британії: близько 22% британців бігають 1-3 рази на тиждень

Аналіз ринку бігових змагань у Великій Британії проведено компанією Pro-Consulting у грудні 2024 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:

  • фактори, що найбільше впливають на ринок бігових змагань у Великій Британії, тенденції і проблеми його розвитку;
  • загальні показники і ємність ринку в кількісному і грошовому вираженнях;
  • сегментацію ринку бігових змагань у Великій Британії за видами змагань, організаторами та географією проведення;
  • державне регулювання даної сфери бізнесу;
  • діяльність, розподіл часток і конкуренцію основних операторів ринку бігових змагань у Великій Британії;
  • споживчі тренди й очікування на ринку, що розглядається;
  • інвестиційну привабливість ринку бігових змагань у Великій Британії з урахуванням наявних ризиків і бар'єрів для бізнесу;
  • прогнозний стан напряму економічної активності у 2025-2030 роках.

Готовий аналіз ринку бігових змагань у Великій Британії можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити оновлення готового аналізу ринку падл-тенісу або аналізу ринку спортивного харчування в Україні.

Перед тим як замовляти маркетингове дослідження, адаптоване під завдання вашого бізнесу, варто почати з вивчення типової структури дослідження ринку. Це допоможе заздалегідь визначити пріоритетні цілі, сформулювати ключові питання і зрозуміти, які саме дані будуть найціннішими для прийняття стратегічних рішень.

Біг у Великій Британії давно вийшов за рамки індивідуального заняття спортом і перетворився на ринок бігових змагань, що динамічно розвивається. Від локальних 5-кілометрових забігів до престижних міських марафонів - кількість учасників зростає, змінюються формат, організація і комерційні моделі.

За даними звіту SportsShoes «UK Running Report 23/24», близько 22% британців бігають від одного до трьох разів на тиждень. При цьому чоловіки проявляють активність частіше: 47% чоловіків виходять на пробіжку щотижня, тоді як серед жінок цей показник становить 31%.

Зверніть увагу: в каталозі Pro-Consulting представлено близько 3000 готових аналітичних звітів по ринках України та інших країн. Скористайтеся пошуком за ключовим словом, щоб швидко знайти потрібний документ - за необхідності ми оновимо й адаптуємо обраний звіт під специфіку вашого бізнесу.

Головними мотиваторами для споживачів ринку бігових змагань у Великій Британії стали зменшення стресу та втрата ваги, але всередині цільової аудиторії проявляються явні гендерні та вікові особливості. Для чоловіків у пріоритеті здорове серце, тоді як жінки більше цінують психологічне розвантаження. Також вам може бути цікава інформація з аналізу ринку бігових змагань Кіпру або Латвії.

Ключові мотиваційні чинники споживачів продукції ринку бігових змагань у Великій Британії:

  • зниження стресу (40% жінок, 35% чоловіків);
  • зміцнення серцево-судинної системи (32% чоловіків, 25% жінок);
  • втрата зайвої ваги (згодні всі вікові групи, пріоритетно для 25-34 років);
  • бажання проводити більше часу на природі (20% опитаних);
  • допомога в боротьбі з депресією і панічними атаками (40% жінок і 29% чоловіків).

Карантинні обмеження 2020 року стали каталізатором активності на ринку бігових змагань у Великій Британії. До лютого 2021 року кількість запитів щодо британської програми з бігу для початківців «Couch to 5k» зросла на 123% порівняно з попереднім роком, а фраза «як почати бігати» вживалася на 50% частіше. Такі тенденції свідчать про прагнення населення замінити студійні тренування на вуличні.

Якщо у вас немає можливості самостійно зібрати і проаналізувати ринкові дані - довірте це нам. Експерти Pro-Consulting допоможуть визначити завдання, розставити пріоритети і підготувати ТЗ для маркетингового дослідження під завдання вашого бізнесу.

У 2022 році інтерес до пропозицій ринку бігових змагань у Великій Британії трохи спав, але вже наприкінці 2023 року пошукові запити за тими ж темами знову зросли на 50%. На 2024 рік приблизно п'ята частина британців продовжують бігати 1-3 рази на тиждень, поєднуючи маршрути на дорогах і в парках із пробіжками на бігових доріжках у залах. Зростання популярності частково зумовлене активністю інфлюенсерів у TikTok та Instagram, які демонструють короткі мотивуючі відео та керівництва для новачків.

Більшість любителів бігу у Великій Британії витрачають менше ніж £100 на рік на спортивне обладнання, проте близько 45 000 осіб інвестують понад £500 щорічно. При цьому основними продуктами на ринку бігових змагань у Великій Британії є:

  • спеціалізоване взуття та функціональний одяг;
  • електроніка: розумні годинники та фітнес-браслети;
  • підписки на додатки з персональними програмами тренувань.

Детальну інформацію про поточний і прогнозний стани даної сфери економічної активності можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку бігових змагань у Великій Британії, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні

Дата розміщення: 30.07.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами