Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting на основі вивчення ринку торгівлі продуктами харчування в Україні підготували його паспорт, в якому виділили оптовий і роздрібний сегменти. За весь досліджуваний період (2008–2012 рр.) Показник товарообігу зростав в обох сегментах, проте у тенденціях зростання простежуються цікаві закономірності. Так, темп приросту роздрібного товарообігу в цілому вище (діапазон зміни – 8,5–35,0%, тоді як оптового – 0,3–18,0%). Водночас абсолютні значення оптового товарообігу продовжують перевищувати відповідні роздрібні показники, а його частка в загальному товарообігу становить 57,6% у 2012 р. При цьому ключова характеристика ринку – індекс споживчих цін – у динаміці демонструє скорочення від 136,1% у 2008 р. (що зумовлено кризовими явищами у вітчизняній економіці) до 97,9% в 2012 р. Наступного, 2013 р. ціни теж у цілому скоротилися, проте не так значно, лише на 0,3%. Показано, що в загальній структурі товарообігу найбільшу частку (11,2% у 2012 р.) мають м’ясо і м’ясопродукти. Складено рейтинг компаній – лідерів ринку роздрібної торгівлі за показником виручки і вказано, що їх сумарна частка ринку становить близько 80%. При цьому близько чверті ринку (24,1% у 2012 р.) займає компанія Fozzy Group. Зазначено, що в сегменті оптової торгівлі число операторів наближається до 50 тис. Результати прогнозування на період до 2016 р. демонструють подальше скорочення частки оптового товарообігу в загальному показнику до 54,2%, тобто на 3,4 п. п. При цьому обидва абсолютні показники будуть стійко зростати.
Детальний зміст:
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Цінова політика
3. Сегментація і структурування ринку
4. Основні гравці
5. Прогноз
Перелік таблиць:
1. Обсяги роздрібної та оптової торгівлі продовольчими товарами в Україні в 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн грн
2. Індекс споживчих цін на основні види продуктів харчування в Україні в 2013 р. до аналогічного місяця 2012 р.
3. Базові фінансові результати лідерів українського ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в 2012 р.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка обсягів роздрібної та оптової торгівлі продовольчими товарами в Україні в 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн грн
2. Динаміка індексу споживчих цін на продукти харчування в Україні, % до попереднього р.
3. Структура товарообігу продовольчих товарів в Україні у 2011–2012 рр., %
4. Структура товарообігу продовольчих товарів в Україну 2012 р. за сегментами, % (роздріб)
5. Структура основних операторів українського ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в 2012 р.
6. Прогнозні показники розвитку ринку оптової та роздрібної торгівлі в Україні в 2013–2015 рр.