in stock

Паспорт ринку видавничої та поліграфічної діяльності в Україні. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2014 року
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
4400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналіз ринку видавничої та поліграфічної діяльності України реалізований фахівцями компанії Pro-Consulting. Його результати представлені у формі огляду, який містить дані з виробництва основних видів видавничої продукції у розрізі періодичних і неперіодичних видань, результати структурування та сегментації ринку, відомості щодо його основних операторів і викладення окремих аспектів споживання. Подано відомості щодо річних накладів видавничої продукції, згідно з якими за всіма ринкоутворюючими виданнями, крім газет, спостерігається зростання тиражів, при цьому найбільш істотне – за книгами і брошурами російською мовою, в 4,62 раза. Якісні закономірності зміни числа друкованих видань за аналізований період (2008–2012 рр.) у цілому збігаються з тенденціями річних тиражів за основними сегментами: за книгами і брошурами зростання склало 15,8% (українською мовою – 10,4%, російською – 22, 7%), за періодикою без газет – 17,1% (19,5% і 7,4% відповідно), лише щодо газет спостерігалося скорочення кількості видань на 6,2% (1,4% і 13,3% відповідно). Зазначені дані свідчать про скорочення газетного сегмента, який наразі є домінуючим у загальному тиражі видань (більше 88% в 2012 р.). Виконано тематичне структурування випуску неперіодичних видань, в якому 42,1% становить література з освіти та культури. Разом з художньої та дитячої літературою вони охоплюють більше двох третин ринку (68,8%). У регіональній структурі випуску видавничої продукції лідирує Київ (43,1% за неперіодичними виданнями, 34,9% за газетами, 82,2% іншою періодикою). Більше третини газет друкується в п'яти східних регіонах країни. Важливим аспектом огляду є аналіз співвідношення російсько-та україномовної видавничої продукції. Максимальні показники демонструють тиражі російськомовних періодичних видань (без газет) – 76,0–83,6% за аналізований період. Водночас неперіодичні видання випускаються, в основному, державною мовою (50,5–56,7% тиражів). Огляд завершують результати середньострокового прогнозування показників для трьох сегментів ринку. Експерти очікують, що тиражі книг і брошур, а також журналів протягом трьох років будуть рости, при цьому по першій позиції очікуються досить високі темпи приросту – порядка 12% в 2014–2015 рр. Проте в сегменті газет прогнозується скорочення тиражів із середньорічним темпом 2,7%.

Детальний зміст:

1. Виробництво
2. Структура ринку
3. Оператори ринку
4. Аудиторія та споживачі
5. Прогнози

Перелік таблиць:

1. Річний тираж видавничої продукції в Україні в 2008–2012 рр., тис. прим.
2. Кількість друкованих одиниць видань в Україні в 2009–2012 рр.
3. Топ-10 видавничих будинків України за доходами від реклами в 2012 – 1 пол. 2013 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Річний тираж книг і брошур в Україні у 2008–2012 рр., тис. прим.
2. Річний тираж журналів в Україні у 2008–2012 рр., тис. прим.
3. Річний тираж газет в Україні у 2008–2012 рр., тис. прим.
4. Товарна структура ринку поліграфії та видавничої продукції у розрізі виробленої продукції в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні (примірників), %
5. Структура випуску неперіодичних видань у розрізі тематики в 2013 р. у натуральному вираженні, %
6. Структура випуску неперіодичних видань у розрізі цільового призначення в 2013 р. у натуральному вираженні, %
7. Географічна сегментація випуску неперіодичних видань в Україні в 2013 р. у натуральному вираженні, %
8. Географічна сегментація випуску газет в Україні в 2013 р. у натуральному вираженні, %
9. Географічна сегментація випуску періодичних видань (крім газет) в Україні в 2013 р. у натуральному вираженні, %
10. Регіональна структура ринку поліграфії та видавничої продукції в Україні у розрізі роздрібного товарообігу за підсумками 9 міс. 2012 р. і 9 міс. 2013 р. у грошовому вираженні, %
11. Сегментація випуску періодичних і неперіодичних видань в Україні залежно від мови викладу за підсумками в 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, прим.
12. Топ-10 видавничих будинків за доходами від реклами в 2011 рр.
13. Найбільші видавничі підприємства з виробництва газет в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
14. Найбільші видавничі підприємства з виробництва книг в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
15. Сегментація населення України залежно від читання книг у 2013 р.,%
16. Охоплення аудиторії одного номеру видання журналів Україні в 2013 р., тис. осіб
17. Прогнозний тираж книг і брошур в Україні в 2013–2016 рр., тис. прим.
18. Прогнозний тираж журналів в Україні в 2013–2016 рр., тис. прим.
19. Прогнозний тираж газет в Україні в 2013–2016 рр., тис. прим.

Зв'язатися з нами