in stock

Аналіз ринку послуг порошкового фарбування в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 17
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
20100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку послуг порошкового фарбування в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення на дану послугу. Було розглянуто перелік суміжних послуг основних операторів ринку порошкового фарбування, причому вдалося виділити безпосередніх гравців, хто займається виключно порошковим фарбуванням виробів.
Порошкові технології набувають все більшої популярності. За останні роки кількість підприємств, що пропонують свої послуги з фарбування виробів порошковими фарбами, збільшилася. Багато виробників металоконструкцій, тентів, торгового обладнання, спортивних тренажерів, дорожніх знаків, сейфів, броньованих дверей тощо встановили на своїх підприємствах додаткові потужності з нанесення порошкових фарб.
Основні переваги такої технології - економічність і оперативність. Завдяки системі рекуперації фарба, що не потрапила на деталь, збирається і наноситься повторно. Втрати «порошку» складають 2-4%, тоді як втрати «рідких» фарб можуть досягати 30-50%. До того ж нанести покриття товщиною 35 мкм рідкою фарбою за один раз майже неможливо, що скорочує трудовитрати, що актуально на тлі збільшення мінімальної заробітної плати та, як наслідок, витрат підприємств, особливо які працюють з видачею зарплат «в конвертах»
За останні 2 роки технологія такого фарбування стала помітно популярнішою: попит на ці послуги перевищує пропозицію, у споживачів з'явився інтерес до використання сучасних засобів і методик порошкового фарбування також до фарбування скла, дерева.
Оператори ринку можуть спеціалізуватися як на всіх видах фарбування, так і на конкретному, наприклад на порошкового фарбування.


Останні кілька років зростають продажі водно-дісперсійних матеріалів і послуги з фарбування такими матеріалами відповідно.
За словами виробників, в Україні білу фарбу споживають найбільше. Вони застосовуються для фарбування торгового обладнання, побутової техніки, електрощитових, підвіконь і т. Д.
Лідери продажів - білі глянцеві фарби, біла шагренева (рельєф «апельсинова кірка»).
Другим за популярністю є чорний колір і його відтінки в сторону сірого.
Збільшення обсягу споживання послуг порошкового фарбування виробів відповідає загальним тенденціям. При цьому відсутня активний попит на спецфарби, бондинг, металлики, хоча вони входять в топ-5 найпопулярніших, і суперстійкі покриття. Основний тренд - боротьба за ціну одного кілограма.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в Києві та Україні в 2018-2020 (оцінка обсягу наданих послуг)
1.3. Оцінка тіньового сегменту на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку, або через побудову аналітичних моделей)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, за походженням)
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Структурування операторів (за сегментами, за спеціалізацією, регіонально)
2.3. Частки ринку основних операторів ринку (оцінка по фінансовій звітності)
3. Ціна та ціноутворення на ринку
3.1. Середні поточні ціни на послуги (за запитом в компанії)
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
4. Споживачі і їх переваги
4.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
4.2. Структурування та сегментація споживання
4.3. Потреба в товар / послугу
5. Канали просування послуг
6. Висновки. прогнозні показники
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2025 рр
6.3. Рекомендації з розвитку на ринку
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
7.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягів реалізації порошкових фарб в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд грн
2. Обсяг імпорту порошкової фарби в Україну в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Теоретична витрата і вартість порошкової фарби на 1м2
4. Місткість ринку послуг порошкового фарбування в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні
5. Сегментація ринку порошкових фарб по застосуванню
6. Сегментація ринку порошкових фарб за видами
7. Перелік основних операторів ринку з порошкового фарбування і їх опис
8. ТОП-5 основних операторів по Google запитом «порошкове фарбування в Україні»
9. Перелік потенційних операторів ринку послуг порошкового фарбування і їх опис
10. Перелік основних дистриб'юторів порошкової фарби і їх опис
11. Фінансовий результат основних операторів за 2019 рік, за даними фінансових звітностей
12. Середні ціни порошкового фарбування листових виробів
13. Рейтинг кольорів порошкових фарб
14. Частка виробництва окремих видів продукції, потенційно схильних до порошкового фарбування в 2019-2020 роках, %
15. SWOT - аналіз ринку порошкового фарбування
16. PESTLE - аналіз ринку порошкового фарбування
17. Карта ризиків для учасників ринку в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку порошкової фарби в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структура ринку за видами ЛФМ
3. Структура ринку порошкового фарбування по географії країни-відправника, %
4. Частки ринку основних операторів (без урахування категорії «Інші»), за даними фінансових звітностей (з оцінкою напрямки послуги порошкового фарбування), в грошовому вираженні, %
5. Структура ринку за ціновими категоріями
6. Динаміка рівня середньої заробітної плати професії «Маляр порошкового фарбування», тис. грн
7. Структура вартості послуги порошкового фарбування
8. Структура попиту між основними споживачами
9. Структура запитів по темі «порошкове фарбування» по регіонах у 2018-2020 рр.
10. Прогноз ємності ринку порошкової фарби в Україні в 2020-2025 рр., тис. тонн
11. Прогноз ємності ринку порошкового фарбування металевих виробів у великих обсягах в Києві, (з урахуванням тіньового ринку і невеликих гравців) в 2020-2025 рр., млрд грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами