Дата підготовки: | Травень 2015 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Сухі сніданки для багатьох стають традиційної ранкової їжею. Любителями сухих сніданків є не тільки молодь і діти, а й люди більш зрілого віку. Багато виробників роблять ставку на те, що мюслі є невід'ємною частиною раціону для тих, хто бореться з надмірною вагою. Також сухі сніданки сподобалися багатьом українцям, в основному через економію часу приготування і поживності. В аналізованому періоді на даний ринок в Україні мало вплив декілька факторів. Одним з них є підвищення вимог покупців до сухих сніданків, так як все більше споживачів цікавить властивості і функціональність продукту. Варто зазначити, що в зв'язку з економічною ситуацією в країні, знизилися витрати покупців на сухі сніданки і багато українців воліють економити.
1. Динаміка обсягів ринку сухих сніданків в Україні за підсумками 2010-2013 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн