in stock

Аналіз ринку сухих сніданків в Україні. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2014 року
Кількість сторінок:  52, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 36
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку сухих сніданків реалізовано фахівцями компанії Pro-Consulting за результатами дослідження різних аспектів його розвитку. Характеризуючи ситуацію на ринку в цілому, зазначено, що цей ринок – відносно новий сегмент вітчизняного харчопрому і його популярність все ще зростає. При цьому розглянутий період (2010–2013 рр.) характеризується скороченням як виробництва продукції, так і експорту, водночас імпорт демонструє значне зростання: відповідні базисні показники приросту становлять –23,2%; –48,4%; 392,3%. Підсумковий показник – ємність ринку – показав приріст на 30,6%. Особливу увагу в роботі приділено аналізу основних операторів ринку. У рамках цього етапу дослідження наведена коротка інформація про провідних операторів ринку із зазначенням їх торгових марок, побудована регіональна структура, виконана сегментація за асортиментним рядом і напрямом діяльності. Сім ключових операторів утримували в 2013 р. близько 60% ринку, що свідчить про досить високу конкуренцію, підтверджену результатами проведених розрахунків індексу Херфіндаля – Хершмана. SWOT-аналіз виконаний як для найбільших операторів ринку, так і для ринкового спрямування в цілому. Представлені фінансові результати діяльності ряду розглянутих операторів у динаміці та висвітлені питання власності. Проаналізовано характеристики зовнішньої торгівлі. Показано, що при істотному скороченні експорту в натуральному вираженні відповідний грошовий показник на порядок менше (у 2012 р. відповідно 20, 0% і 1,1%). Експорт в основному здійснюється в ряд колишніх союзних республік. У структурі імпорту до 2012 р. переважали поставки з Росії, а близько половини ринку займала німецька та польська продукція. Розглянуто аспекти ціноутворення, зокрема формування собівартості та рентабельність виробництва продукції. У середньостроковій перспективі (до 2017 р.) очікується подальший сталий розвиток ринку із середньорічним приростом близько 8%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку сухих сніданків в Україні
1.1 Опис ринку ( історія розвитку, специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2010 - 2013 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку за 2010 - 2013 рр.
1.4 Сегментація і структурування ринку ( реалізація по ТМ)
2. Динаміка виробництва продукції за 2010 - 2013 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції за 2010 - 2013 рр., у натуральному вираженні
2.2 Динаміка виробництва продукції за 2010 - 2013 рр., у грошовому вираженні
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментація та структурування основних операторів ринку ( по сегментам, групам, спеціалізації та регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку
3.4 Ступень конкуренції та ризики
3.5 Приналежність операторів до ФПГ, інформація про власників, фінансові показники для публічних компаній ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1 Експорт продукції за 2010 - 2013 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні експортери)
4.2 Імпорт продукції за 2010 - 2013 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні імпортери)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію за 2010 - 2013 рр.
5.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість виробництва, рентабельність
6. Споживання продукції на ринку
6.1 Смаки споживачів щодо продукції, портрет типового споживача
6.2 Сегментація і структурування споживання
6.3 Потреба в продукції, ступінь задоволеності споживача
7. Канали збуту продукції на ринку
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2014 - 2017 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
9.2 Ризики і бар’єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Динаміка загальних показників ринку сухих сніданків в Україні за підсумками 2010 - 2013 рр., тис. т
2. Динаміка загальних показників ринку сухих сніданків в Україні у 2010 - 2013 рр., млн. грн.
3. Перелік і опис основних операторів ринку сухих сніданків в Україні
4. Регіональна структура розташування основних операторів ринку сухих сніданків в Україні
5. Сегментація операторів ринку в залежності від асортиментного ряду
6. Сегментація операторів ринку сухих сніданків залежно від виду діяльності
7. Об’єм реалізації послуг і долі ринку основних конкурентів у 2013 р.
8. Факторний аналіз динаміки ринкової долі
9. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
10. Конкурентна карта ринку
11. Конкурентна карта ринку сухих сніданків України у 2013 р.
12. SWOT-аналіз великих операторів ринку
13. Динаміка фінансових показників операторів на ринку сухих сніданків України у 2010 - 2012 рр., тис. грн. ( виручка за період)
14. Структура власників ключових операторів ринку сухих сніданків в Україні
15. SWOT-аналіз ринку сухих сніданків в Україні
16. Фактори успіху і ризики виходу на ринок сухих сніданків України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка середньомісячного доходу на душу населення за підсумками 2008 - 3 кв. 2013 рр., грн.
2. Структура витрат населення України за підсумками 2013 р., %
3. Регіональна структура витрат українських родин на продукти харчування та напої в середньому в місяць за підсумками 2013 р., тис. грн.
4. Географічна структура розташування українських сімей з дітьми, тис. од.
5. Динаміка ємкості ринку сухих сніданків в Україні  за підсумками 2010 - 2013 рр., тис. т
6. Динаміка ємкості ринку сухих сніданків в Україні у 2010 - 2013 рр., млн. грн.
7. Структура реалізації сухих сніданків в Україні по ТМ у 2013 р., %
8. Структура виробництва сухих сніданків в Україні, %
9. Структура ринку сухих сніданків в Україні залежно від їх походження за підсумками 2010 - 2013 рр., %
10. Динаміка виробництва сухих сніданків за підсумками 2010 - 2013 рр., у натуральному вираженні, тис. т
11. Динаміка виробництва сухих сніданків в Україні за підсумками 2010 - 2013 рр. залежно від типу продукції, тис. т
12. Динаміка виробництва сухих сніданків у грошовому вираженні за підсумками 2010 - 2013 рр., тис. т
13. Динаміка виробництва сухих сніданків в Україні за підсумками 2010 - 2013 рр. залежно від типу продукції, млн. грн.
14. Долі ринку основних операторів ринку сухих сніданків за підсумками 2013 року, %
15. Експорт сухих сніданків з України у 2010 - 11 міс. 2013 рр., тис. тонн
16. Експорт сухих сніданків з України у 2010 - 11 міс. 2013 рр., млн. грн.
17. Динаміка експортних цін на сухі сніданки в Україні за 2010 - 2013 рр., грн./кг
18. Структура експорту сухих сніданків за географічним критерієм в Україні у 2010 - 2013 рр., %
19. Долі великих експортерів сухих сніданків в Україні у 2010 - 2013 рр., %
20. Структура експорту сухих сніданків залежно від способу їхнього виготовлення
21. Імпорт сухих сніданків в Україну за 2010 - 11 міс. 2013 рр., тис. тонн
22. Імпорт сухих сніданків в Україну за 2010 - 11 міс. 2013 рр., млн. грн.
23. Динаміка імпортних цін на сухі сніданки за 2010 - 2013 рр., грн./кг
24. Структура імпорту сухих сніданків за географічним критерієм в Україні у 2010 - 2013 рр., %
25. Долі великих імпортерів сухих сніданків в Україні у 2010 - 2013 рр., %
26. Динаміка середніх цін на сухі сніданки в Україні у 2010 - 2013 рр., грн./кг
27. Структура собівартості виробництва сухих сніданків в Україні, %
28. Структура споживачів сухих сніданків в Україні, %
29. Структура  вподобань в споживанні сухих сніданків в Україні, %
30. Структура  вподобань щодо добавок в сухих сніданках в Україні, %
31. Рейтинг  вподобань ТМ пластівців і подушечок споживачами за підсумками 2013 року, %
32. Рейтинг вподобань ТМ каш швидкого приготування, вівсянки споживачами за підсумками 2013 року, %
33. Рейтинг вподобань ТМ мюслі споживачами за підсумками 2013 року, %
34. Структура каналів збуту сухих сніданків в Україні
35. Структура каналів збуту сухих сніданків в Україні, %
36. Прогнозні показники розвитку ринку сухих сніданків в Україні на 2014 - 2017 рр., тис. тонн

Зв'язатися з нами