in stock

Аналіз ринку склотари в алкогольній промисловості і на ринку пива України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2014 року
Графіків і діаграм: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У процесі вивчення ринку склотари, що використовується для алкогольної та пивної продукції, аналітики компанії Pro-Consulting розглянули специфіку ситуації в цьому сегменті ринку склотари, питання виробництва з викладенням інформації щодо діючих операторів, а також результати сегментації ринку. Розглянутий період охоплює 2010–2013 рр. Зазначено, що переважна частина склотари споживається в харчовій промисловості, показники інших галузей (хімічної, медичної та ін.) істотно нижче. Тому ситуацію на ринку склотари формують обсяги виробництва в сегменті виробництва пива та лікеро-горілчаної продукції. Позитивні тенденції у споживанні склотари (насамперед – у контексті переходу на неї від пластикової тари) відображають зростання популярності використання екологічних матеріалів для упаковки харчових продуктів. У загальному обсязі склотари, що використовується в харчопромі, близько 40% використовують пивзаводи (за розглянутий період – 37,7–44,9%). Скорочення показників виробництва склотари для пива зумовлено уповільненням розвитку цієї галузі в Україні через жорсткість державного регулювання (підвищення податків, ставок акцизного збору та ін.), що супроводжується зростанням цін на сировину. Щодо операторів ринку, то з 20 скловарних печей п’ять законсервовані через недозавантаження. Трійка лідерів – ВАТ «Ветропак Гостомельський склозавод», ТОВ «Вольногорське скло» та ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря» – утримує близько 60% ринку склотари. Сегментація за походженням продукції показує, що лише 13% її виготовлено за кордоном. На алкогольному ринку України приблизно 10% склотари йде на упаковку слабоалкогольної продукції. Решта склотара ділиться приблизно порівну між пивом та лікеро-горілчаної продукцією (включаючи коньяк) ; різниця між частками становить 1,9 п. п. Підсумкова частина звіту містить висновки по роботі, згідно з якими основна частина скла – некольоровим. Визначальними факторами вибору скла є якість продукції та її ціна. Зростання важливості фактора асортименту зумовлює важливість його розширення і модифікації упаковки шляхом зміни переліку добавок до скломаси й упровадження інноваційних технологій виробництва.

Детальний зміст:

1. Виробництво
2. Оператори ринку
3. Сегментація ринку
4. Висновки

Перелік таблиць:

 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва тари зі скла для алкогольних напоїв, включаючи пиво, в Україні за підсумками 2010–2013 рр., млн шт.
2. Динаміка виробництва склотари для пива в Україні за підсумками 2010–2013 рр., млн шт.
3. Частки виробництва тари для напоїв в Україні за підсумками 2012 р., %
4. Структура ринку в розрізі походження продукції в 2013 р., %
5. Структура збуту склотари на алкогольному ринку України, %
 

Зв'язатися з нами