in stock

Аналіз ринку шампунів, гелів для душу та кондиціонерів для волосся преміум-класу в Україні. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2017 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
8900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналіз ринку шампунів, гелів для душу та кондиціонерів для волосся преміум-класу показав, що в Україні, по сьогоднішній день відсутнє виробництво продукції даного класу. Ринок преміальної косметики для волосся і тіла представлений офіційними дистриб'юторами продукції відомих світових торгових марок. Орієнтація ринку на імпорт означає його залежність від економічної ситуації в країні, зокрема, від курсу валют і цін на імпортну продукцію, купівельної спроможності громадян, митного регулювання.

Найбільш велику частку ринку косметичних засобів преміум класу займають засоби по догляду за волоссям - шампуні, через частоту вживання, а значить - частота покупки.

Через нестабільну економічну ситуацію в країні, протягом 2014-2016 рр. обсяги імпорту та ємності ринку преміальних шампунів, гелів і кондиціонерів скорочувалися.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку преміум сегмента
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2014-2016 у преміум сегменті
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2014-2016 (за сегментами)
1.3. Сегментація та структурування ринку (шампуні/гелі/кондиціонери), частка виробництва та імпорту
2. Державне регулювання (норми, сертифікати, ДСТУ та інші документи для відкриття та подальшої реалізації продукції на ринку)
3. Динаміка виробництва продукції у 2014-2016 (преміум)
4. Основні оператори ринку у сегменті преміум
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку (тільки преміум сегмент)
5.1. Експорт продукції в 2014-2016 (обсяги, структура, ціни, географія поставок країнами, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції в 2014-2016 (обсяги, структура, ціни, географія поставок країнами, основні імпортери)
6. Ціна та ціноутворення на ринку шампунів/гелів/кондиціонерів в Україні
6.1. Динаміка цін на продукцію у 2014-2016 у сегменті преміум
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Уподобання споживачів щодо продукції, портрет споживача
8. Брендинг та реклама (приклади маркетингових активностей існуючих операторів ринку/види існуючих комунікацій)
9. Канали збуту на ринку (особливості збуту в преміум сегменті)
10. Асортименти продукції на ринку в сегменті преміум
11. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку у 2017-2019
12. Інвестиційна привабливість досліджуваного сегмента
12.1. SWOT – аналіз ринкового спрямування
12.2. Ризики та бар'єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Загальні показники ринку шампунів преміум-класу в Україні у 2014-2016 рр., у натуральному вираженні, тис. літрів
2. Загальні показники ринку шампунів преміум-класу в Україні у 2014-2016 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Загальні показники ринку кондиціонерів та інших засобів догляду за волоссям преміум-класу в Україні в 2014-2016 рр., в натуральному вираженні, тис. літрів
4. Загальні показники ринку кондиціонерів та інших засобів догляду за волоссям преміум-класу в Україні в 2014-2016 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
5. Загальні показники ринку гелів для душу преміум-класу в Україні у 2014-2016 рр., у натуральному вираженні, тис. літрів
6. Загальні показники ринку гелів для душу преміум-класу в Україні у 2014-2016 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
7. Основні закони та нормативно-правові акти, що регулюють виробництво косметичної продукції в Україні
8. Необхідні процедури для проходження митного контролю під час експорту
9. Необхідні процедури для проходження митного контролю під час імпорту
10. Основні закони та нормативно-правові акти, що регулюють виробництво лікарських засобів в Україні
11. ТОП-10 основних операторів-імпортерів преміум-сегменту засобів догляду за волоссям та тілом
12. Сегментація основних операторів ринку у розрізі сегментів
13. Сегментація основних операторів ринку у розрізі товарних груп
14. Структурування основних операторів у регіоні
15. Портрет споживача на основі поточного попиту та тенденцій
16. Сегментація ТОП-10 торгових марок за існуючими методами комунікацій
17. Приклади маркетингових активностей основних торгових марок
18. Сегментація ТОП-10 торгових марок косметичних продуктів преміум-сегменту каналами збуту
19. Інтернет-магазини, косметики преміум-сегменту в Україні
20. Асортимент продукції на ринку косметичних засобів для догляду за волоссям та тілом у преміум сегменті
21. Загальний SWOT-аналіз ринку
22. Основні вхідні бар'єри на ринку макулатури

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку косметичних засобів з догляду за волоссям та тілом преміум-класу у 2014-2016 рр., у натуральному та грошовому вираженні
2. Структура ринку косметичних засобів з догляду за волоссям та тілом преміум класу у 2016 році, %
3. Частки ринку основних операторів у 2016 році, %
4. Динаміка експорту продукції преміум-сегменту у 2014-2016 рр., у натуральному вираженні, тис. літрів
5. Динаміка експорту продукції преміум-сегменту у 2014-2016 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
6. Динаміка середніх експортних цін на продукцію у 2014-2016 рр., грн./літр
7. Структура експорту продукції з України у розрізі країн у 2015 році, %
8. Структура експорту продукції з України у розрізі країн у 2016 році, %
9. Структура експорту продукції у розрізі компаній у 2015-2016 рр., %
10. Структура експорту продукції у розрізі торгових марок у 2016 році, %
11. Динаміка імпорту продукції преміум-сегменту у 2014-2016 рр., у натуральному вираженні, тис. літрів
12. Динаміка імпорту продукції преміум-сегменту у 2014-2016 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
13. Динаміка середніх імпортних цін у 2014-2016 рр., грн./літр
14. Структура імпорту продукції у 2015 році у розрізі країн, %
15. Структура імпорту продукції у 2016 році у розрізі країн, %
16. Структура імпорту у розрізі компаній у 2015 році, %
17. Структура імпорту у розрізі компаній у 2016 році, %
18. Динаміка середніх цін на шампуні преміум-класу в Україні у 2014-2016 рр., грн/літр
19. Динаміка середніх цін на кондиціонери для волосся та інші засоби догляду за волоссям преміум-класу в 2014-2016рр, грн/літр
20. Динаміка середніх цін на гелі для душу преміум-класу в 2014-2016рр, грн/літр
21. Песимістичний прогноз ємності ринку косметичних засобів для догляду за волоссям та тілом преміум-класу в Україні в 2017-2019рр., натуральний вираз, тис. літрів
22. Оптимістичний прогноз ємності ринку косметичних засобів для догляду за волоссям та тілом преміум-класу в Україні в 2017-2019рр., натуральний вираз, тис. літрів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами