Дата підготовки: | Вересень 2014 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 21 |
Таблиць: | 24 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
У ході аналізу ринку перев’язувальних матеріалів України за період 2010 – 5 міс. 2014 рр. експертами Компанії Pro-Consulting були детально вивчені основні сегменти цього ринку. До них належать бинти (звичайні та гіпсові), медичні пластири, а також пов’язки з активною речовиною. Перераховані сегменти розташовані в порядку зростання залежності від імпорту, при цьому продукція останнього сегмента в Україні не виробляється взагалі. У цілому ж частка вітчизняної продукції за розглянутий період зросла на 7,4 п. п. та наближається до половини обсягу ринку. Особливістю аналізованого ринку є коливальний характер зміни в часі показників ємності та всіх її компонентів. При цьому щодо початку періоду виробництво й експорт (у тоннах) у 2013 р. виросли (на 14,4% і 6,4% відповідно), а скорочення ємності на 3,8% зумовлено обвалом імпорту на 22,5%. Викладено набір вимог до перев’язувальних матеріалів, вказані державні стандарти (велика частина яких прийнята понад 20 років тому) і процедури, що реалізуються при ввезенні продукції з-за кордону. Детально охарактеризовані 8 найбільших операторів, для десяти гравців подані відомості щодо асортименту продукції та часток ринку. У сумі ці 10 провідних операторів утримують майже 69% ринку (перша трійка – 35,6%). Результати розрахунків показників конкурентного середовища характеризують рівень конкуренції у галузі як досить високий, проте з можливістю виходу на нього нових гравців. Виконано структурування експорту / імпорту за сегментами ринку та в географічному розрізі, представлена динаміка середньої ціни, що демонструє істотне подорожчання поставок продукції в Україну щодо вивезених із країни на зовнішні ринки перев’язувальних матеріалів (61% порівняно з падінням ціни на 7,7%). Основним компонентом експорту в 2013 р. був гіпсовий бинт (60,8%), імпорту – пластир (50,3%). Провідною країною, що постачає перев’язувальні матеріали в Україну, є Китай. Його продукція відносно недорога і рівень ринкової присутності поступово наростає. Результати прогнозування ринку отримані з урахуванням затребуваності цієї продукції в поточній ситуації. Експерти очікують на стійке зростання ємності ринку в середньостроковій перспективі (2014–2017 гг.) в обох вимірниках з перевищенням середньорічного темпу приросту в грошовому вираженні в 1,66 раза (щодо показника 2013 р.), що зумовлено домінуванням імпорту в сучасній перев’язувальній продукції. Висвітлено ризики виходу на аналізований ринок і фактори успіху в ході діяльності на ньому.
1. Загальна характеристика ринку перев’язувальних матеріалів
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2010–2014 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2010–2014 рр.
1.3. Сегментація та структурування ринку (виділення сегмента сучасних перев’язувальних матеріалів)
2. Державне регулювання
3. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2010–2014 рр.
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2010–2014 рр.
3.2. Динаміка реалізації продукції у грошовому вираженні в 2010–2014 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та в регіональному розрізі)
4.3. Частки ринку основних операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку
5.1. Експорт продукції у 2010–2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції у 2010–2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2010–2014 рр.
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.3. Собівартість виробництва, рентабельність
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Загальні показники захворюваності населення, кількість хірургічних операцій в розрізі видів, а також кількість лікарів в Україні у розрізі спеціалізацією
7.2. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
7.3. Сегментація та структурування споживання
7.4. Потреба в продукції, ступінь задоволеності споживачів
8. Канали збуту продукції на ринку (аптеки, рітейл, тендерні закупівлі та ін.)
9. Асортимент продукції, представленої на ринку (виділення сегмента сучасних перев’язувальних матеріалів)
10. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2014–2017 рр.
11. Інвестиційна привабливість сегмента сучасних пов’язок
11.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11.2. Ризики та бар’єри виходу на ринок
1. Основні показники ринку, розрахунок ємності ринку перев’язувальних матеріалів в Україні в 2010 – 5 міс. 2014 рр., тонн
2. Основні показники ринку, розрахунок ємності ринку перев’язувальних матеріалів в Україні в 2010 – 5 міс. 2014 рр., тис. дол. США
3. Основні показники ринку, розрахунок ємності ринку перев’язувальних матеріалів в Україні в 2010 – 5 міс. 2014 рр., тис. дол. США (цільовий сегмент)
4. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті досліджуваної продукції на ринок України
5. Сегментація основних операторів ринку перев’язувальних матеріалів України за регіональною ознакою
6. Сегментація основних операторів ринку перев’язувальних матеріалів України за спеціалізацією
7. Оцінка конкурентного середовища на ринку перев’язувальних матеріалів України
8. Динаміка основних показників експорту перев’язувальних матеріалів, 2010 – травень 2014 рр., тонн
9. Географічна структура експорту перев’язувальних матеріалів за підсумками січня – травня 2013
10. Географічна структура експорту перев’язувальних матеріалів за підсумками січня – травня 2014
11. Динаміка основних показників імпорту перев’язувальних матеріалів, 2010 – травень 2014 рр., Тонн
12. Географічна структура імпорту перев’язувальних матеріалів за підсумками січня – травня 2013 р.
13. Географічна структура імпорту перев’язувальних матеріалів за підсумками січня – травня 2014 р.
14. Динаміка імпорту в розрізі імпортерів (цільова група)
15. Усереднена структура собівартості виробництва пластикових ємностей, %
16. Кількість хірургічних операцій в Україні за видами в 2010–2013 рр., од.
17. Кількість хірургів в Україні (включаючи кількість окремих фахівців) у 2010–2013 рр., осіб
18. Кількість хірургів у Києві (включаючи кількість окремих фахівців) в 2010–2013 рр., осіб
19. Фактори, що впливають на вибір перев’язувальних матеріалів кінцевими споживачами
20. Сегментація та структурування споживання перев’язувальних матеріалів в Україні
21. Асортимент продукції, представленої основними операторами ринку перев’язувальних матеріалів України
22. SWOT-аналіз українського ринку перев’язувальних матеріалів
23. Фактори успіху та ризики при виході на ринок перев’язувальних матеріалів
1. Структурування ринку перев’язувальних матеріалів в Україні (виділення цільового сегмента), %
2. Сегментація перев’язувальних матеріалів в Україні в розбивці на вітчизняні та імпортні в грошових показниках, %
3. Сегментація перев’язувальних матеріалів в Україні в розбивці на вітчизняні та імпортні в натуральних показниках, %
4. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в Україні в 2010–2013 рр., тонн
5. Динаміка реалізації продукції в грошовому вираженні в Україні в 2010–2013 рр., дол. США
6. Частки ринку основних операторів, %
7. Динаміка обсягу експорту перев’язувальних матеріалів, 2010 – травень 2014 рр., тонн
8. Структура експорту перев’язувальних матеріалів в Україні в 2013 р., %
9. Зміна ціни експорту перев’язувальних матеріалів у 2010 – травень 2014 рр., дол. / кг
10. Основні експортери перев’язувальних матеріалів у 2013 р., %
11. Динаміка обсягу імпорту перев’язувальних матеріалів, 2010 – травень 2014 рр., тонн
12. Структура імпорту перев’язувальних матеріалів в Україні в 2013 р., %
13. Зміна ціни імпорту перев’язувальних матеріалів у 2010 – травень 2014 рр., дол. / кг
14. Основні імпортери перев’язувальних матеріалів у 2013 р., %
15. Динаміка цін на перев’язувальні матеріали в Україні в 2010 – 5 міс. 2014 рр., дол. США / кг
16. Динаміка основних показників захворюваності населення, 2010–2013 рр., тис. од.
17. Динаміка кількості проведених операцій в Україні в 2010–2013 рр., од.
18. Сегментування споживання за ціновими сегментами, %
19. Структура каналів збуту перев’язувальних матеріалів в Україні в 2013 р, %
20. Прогнозні показники розвитку ринку в натуральних показниках, тонн
21. Прогнозні показники розвитку ринку в грошових показниках, тис. дол. США