Дата підготовки: | Жовтень 2014 року |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Сухофрукти є найбільш простим способом заміни натуральних фруктів в щоденному раціоні. Висока поживність, внутрішньо низький рН плода, низька вологість, а також наявність природних антимікробних сполук в сушених фруктах роблять їх чудовою безпечної їжею. Трансформація культури харчування в бік більш здорового і збалансованого раціону стимулює розвиток ринку. Як і в багатьох галузях харчової промисловості, все споживання розподіляється між населенням і промисловим сектором. Найбільшим попитом, як серед населення, так і організацій користуються родзинки. Ємність ринку сухих плодів і ягід менше в порівнянні з горіхами, проте, має стійку тенденцію до зростання. Найбільшими споживачами даного виду продуктів є кондитерські та хлібобулочні підприємства, що використовують сухофрукти як добавки.
1. Сегментування ринку сухофруктів за ступенем споживання