in stock

Аналіз ринку морозива України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2014 року
Графіків і діаграм: 41
Таблиць: 33
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
6400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді українського ринку морозива, реалізованому аналітиками компанії Pro-Consulting, виконано детальне дослідження різних аспектів зазначеного ринку за період 2009–2013 рр. Проаналізовано основні тенденції його розвитку, фактори впливу та зумовлені ними прояви, розглянуто історичний аспект. Додатковими ілюстраційними матеріалами є дані щодо середньомісячних доходів на одну особу населення (у динаміці), а також структура витрат, в якій за підсумками 2013 р. 40% складають продукти та напої. Представлені дані з динаміки виробництва молока (молокопродуктів) і цукру в Україні. За аналізований період ємність ринку демонструє коливальний характер, причому це стосується всіх її компонентів, але особливо сильно (в абсолютних натуральних показниках) – виробництва. Розмах варіації обсягу виробництва становить близько 13% від середнього значення за період. Характерно також і те, що показники в грошовому вираженні демонструють досить стійкий висхідний тренд. Структурування в розрізі походження продукції свідчить, що на ринку домінує вітчизняне морозиво, при цьому його частка в натуральному вираженні в 2,5–3,0 раза менше, ніж у грошовому, що свідчить про відносну дорожнечу імпортованої продукції. Охарактеризовано основних операторів ринку. Частки ринку оцінені для ТОП-8 операторів, рівень ринкової участі інших не перевищує 10%. За результатами розрахунку ряду індексів оцінена конкурентна ситуація на ринку. На основі заповнення спеціальної матриці побудована конкурентна карта ринку, що відображає позиції провідних операторів. У 2012–2013 рр. лідером серед країн – споживачів українського морозива була Молдова, далі йде Росія, їх сумарна частка складає приблизно три чверті поставок. Основними країнами-імпортерами останні два роки є Росія, Білорусь і Франція. Що стосується цінового аспекту, то досить стійке зростання демонструють як ціни виробників, так і відповідні зовнішньоекономічні показники. Оцінено перспективи розвитку галузі на 2014–2017 рр., згідно з якими після невеликого приросту в 2014 р. очікується поступове скорочення ємності ринку через невисоку купівельну спроможність населення, що призводить до зниження попиту на товари, які не належать до продуктів першої необхідності.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку морозива
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009–2013 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2009–2013 рр.
1.4. Сегментація та структурування ринку
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
3. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2009–2013 рр.
3.1. Динаміка виробництва продукції у натуральному вираженні в 2009–2013 рр.
3.2. Динаміка реалізації продукції у грошовому вираженні в 2009–2013 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією та у регіональному розрізі)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку
5.1. Експорт продукції (обсяг, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції (обсяг, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2009–2013 рр.
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.3. Собівартість виробництва, рентабельність
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Споживчі переваги щодо продукції, портрет споживача
7.2. Сегментація і структурування споживання
7.3. Потреба в продукції, ступінь задоволення споживачів
8. Канали збуту продукції
9. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2013–2017 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
10.2. Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок
Додаток № 1. Брендинг та реклама
Додаток № 2. Асортимент продукції

Перелік таблиць:

1. Загальні показники ринку морозива в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Загальні показники ринку морозива в Україні в 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
3. Середній склад компонентів основних видів морозива
4. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті морозива
5. Сегментація операторів ринку в Україні за спеціалізацією в 2013 р.
6. Географічна сегментація операторів ринку морозива в Україні в 2013 р.
7. Частки підприємств з виробництва морозива в Україні за 2013 р. у натуральному вираженні, %
8. Факторний аналіз динаміки частки виробництва морозива
9. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти
10. Конкурентна карта ринку морозива в Україні в 2013 р.
11. Структура контрагентів основних українських експортерів за підсумками 11 міс. 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях
12. Структура контрагентів основних українських імпортерів за підсумками 11 міс. 2013 р. у натуральному вираженні
13. Рентабельність підприємств з виробництва морозива в 2012 р., %
14. SWOT-аналіз ринку морозива України
15. Фактори успіху і ризики при виході на ринок морозива
16. Вартість реклами на телебаченні в Україні в 2014 р.
17. Витрати на розміщення зовнішньої реклами
18. Асортимент морозива ПАТ «Житомирський маслозавод»
19. Роздрібна вартість морозива ПАТ «Житомирський маслозавод» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
20. Асортимент морозива ТОВ «Еліт»
21. Роздрібна вартість морозива ТОВ «Еліт» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
22. Асортимент морозива ТОВ «Ласунка»
23. Роздрібна вартість морозива ТОВ «Ласунка» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
24. Асортимент морозива ПОО АПВТ «Фірма Ласка»
25. Роздрібна вартість морозива ПОО АПВТ «Фірма Ласка» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
26. Асортимент морозива ПАТ «Львівський холодокомбінат»
27. Роздрібна вартість морозива ПАТ «Львівський холодокомбінат» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
28. Асортимент морозива ПрАТ «Геркулес»
29. Роздрібна вартість морозива ПрАТ «Геркулес» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
30. Асортимент морозива ТОВ «Три ведмеді»
31. Роздрібна вартість морозива ТОВ «Три ведмеді» за видами в мережах супермаркетів в Україні станом на 2014 р., грн / шт.
32. Сегментація операторів ринку морозива залежно від рівня виручки
33. Структура каналів збуту морозива в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка середньомісячного доходу на одну особу населення за підсумками 2008 – 3 кв. 2013 рр., грн
2. Структура витрат населення України за підсумками 2013 р., %
3. Регіональна структура витрат українських сімей на продукти харчування та напої в середньому на місяць за підсумками 2013 р, тис. грн
4. Загальні показники ринку морозива в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка показників обсягів ринку морозива в Україні у грошовому вираженні, млн грн
6. Структурування ринку морозива в Україні за підсумками 2013 р. залежно від походження продукції у натуральному і грошовому вираженнях, %
7. Цінова сегментація ринку морозива в Україні у 2013 р., %
8. Сегментація ринку морозива залежно від упаковки в 2013 р., %
9. Регіональна сегментація виробництва морозива в Україні за підсумками 2013 р. у натуральному вираженні, %
10. Динаміка обсягів виробництва молока і молочних продуктів в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
11. Динаміка обсягів виробництва цукру в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
12. Динаміка обсягів виробництва морозива в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
13. Динаміка обсягів виробництва морозива в Україні в 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
14. Частки основних операторів ринку морозива в Україні за підсумками 2009 р. у натуральному вираженні, %
15. Частки основних операторів ринку морозива в Україні за підсумками 2013 р. у натуральному вираженні, %
16. Динаміка експорту морозива з України в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
17. Динаміка експорту морозива з України в грошовому вираженні в 2009–2013 рр., млн грн
18. Географічна структура експорту морозива з України за підсумками 2012–2013 г.
19. Структура експортерів морозива з України в 2013 р. у натуральному вираженні, %
20. Структура експортерів морозива з України в 2013 р. у грошовому вираженні, %
21. Динаміка імпорту морозива до України в 2009–2013 рр. у натуральних і грошових показниках
22. Географічна структура імпорту морозива до України за підсумками 2012–2013 г.
23. Структура імпортерів морозива до України в 2013 р. у натуральному вираженні, %
24. Структура імпортерів морозива до України в 2013 р. у грошовому вираженні, %
25. Динаміка цін виробників на морозиво в Україні в 2009–2013 рр., грн / кг
26. Динаміка експортних цін на морозиво в Україні в 2009–2013 рр., грн / кг
27. Динаміка імпортних цін на морозиво в Україні в 2009–2013 рр., грн / кг
28. Помісячна динаміка обсягів виробництва морозива в Україні в 2012–2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
29. Динаміка середніх цін виробників на молоко рідке оброблене в Україні в 2013 р., грн / кг
30. Динаміка середніх цін виробників на молоко сухе в Україні в 2013 р., грн / кг
31. Динаміка середніх цін виробників на масло вершкове в Україні в 2013 р., грн / кг
32. Динаміка середніх цін виробників на цукор в Україні в 2013 р., грн / кг
33. Структура собівартості виробництва морозива в Україні в грошовому вираженні, %
34. Структура споживання морозива в Україні за підсумками 2013 р., %
35. Структура споживання морозива в Україні за підсумками 2013 р., %
36. Частота споживання морозива в Україні за підсумками 2013 г, %
37. Структура критеріїв вибору морозива споживачами за підсумками 2013 р., %
38. Уподобання українських споживачів щодо вітчизняних ТМ морозива за підсумками 2013 р., %
39. Знання і споживання ТМ морозива в 2012 р.
40. Канали збуту продукції в розрізі її реалізації за підсумками 2009–2013 рр., %
41. Прогноз показників обсягів ринку морозива в Україні в 2014–2017 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн

Зв'язатися з нами