| Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
| Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 12 |
| Таблиць: | 10 |
| Спосіб оплати: | передоплата |
| Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |




Аналітики Pro-Consulting проведи дослідження ринку штучного каменю в Румунії у розрізі категорії кварцовий камінь, акриловий камінь та широкоформатна кераміка у 2019-2022 роках з метою визначення перспективної ніші для виходу на ринок та оцінки рівня конкуренції в Румунії.
Проведений аналіз показав позитивну динаміку росту ємності ринку у визначених категоріях у натуральному вираженні протягом дослідженого періоду. Ринок керамічної плитки в Румунії на 88 % покривається внутрішнім виробництвом, На ринку кварцевого та акрилового каменю представлений широкий асортимент продукції відомих світових брендів
При проведенні дослідження визначений рівень конкуренції на ринку, основні ризики при виході на ринок, потреба в сертифікації продукції, проведений порівняльний аналіз цін за поточною пропозицією основних гравців на ринку.
1. Аналіз ринку
1.1. Обсяги ринку у розрізі категорії матеріалів (акриловий камінь, кварцовий камінь, широкоформатна кераміка, керамограніт) у грошах та натуральному вираженні. Динаміка 3-5 років
1.2. Обсяги ринку штучного та натурального каменю в розрізі (внутрішнє виробництво, імпорт, експорт), оцінка
1.3. Структура галузі, основні гравці (за кожною категорією матеріалу, оцінка), карта ринку - виробники, дилери, дистриб'ютори. Галузевий аналіз часток ринку (штучний, натуральний камінь)
1.4. Кількість обробників (за видами матеріалів), меблярів, дизайнерів, архітекторів
1.5. Тренди та попит на різні категорії матеріалів (штучний та натуральний камінь). Виділення основних галузевих тенденцій, з яких формуються можливості та загроз
1.6. Визначення проблематики у тех цінності Продукту. Критерії вибору постачальника
1.7. Економічний потенціал розвитку (ВВП душу населення). Ранжування населення за рівнями доходу
1.8. Обсяги будівництва житлової, комерційної та торгової нерухомості та їх прогнози (аналіз за 3-5 років)
1.9. Споживчі вподобання (технічні переваги, кольори, покриття поверхонь) та культурні аспекти
2. Потенційні бар'єри входу на ринок
3. Галузевий аналіз
3.1. Конкурентні аналізи
3.2. Продукт та його технічні характеристики
3.3. Порівняльний аналіз цін
3.4. Відносини з клієнтами та робота комерційної служби
3.5. Канали продажів
3.6. Сервіс
4. Загальний SWOT - аналіз щодо ситуації та основні висновки. Ключові фактори успіху
5. Аналіз основних конкурентів над ринком
1.Основні оператори ринку штучного каменю
2.Споживачі на ринку штучного каменю в Румунії
3.Порівняльна характеристика штучного та натурального каменю
4.Індекс Херфіндаля-Хіршмана на ринку штучного каменю у Румунії
5. Порівняльна характеристика штучного каменю
6. Порівняльний аналіз цін на штучний камінь у Румунії
7. SWOT-аналіз ринку штучного каменю у Румунії
8. Загальна інформація про основних операторів ринку штучного каменю в Румунії
9.Кількість брендів за категорією
10.Кількість SKU в бренді
1. Обсяги ринку у розрізі категорії матеріалів у 2018-2022 рр., млн $
2. Обсяги ринку у розрізі категорії матеріалів у 2018-2022 рр., тис т
3. Сегментація ринку керамічної плити у Румунії за місцем виробництва у натуральному вираженні, тис. тонн, %
4.Сегментація ринку натурального каменю у Румунії за місцем виробництва, %
5.Частки ринку (ємність ринку) основних операторів ринку штучного каменю, у натуральних показниках, %
6.ВВП на душу населення Румунії
7.Ранжування населення Румунії за рівнем доходу, %
8.Ранжування населення Румунії за рівнем доходу, млрд $, %
9.Інвестиції у будівництво комерційної та торгової нерухомості у Румунії млн $
10.Прогноз інвестицій у будівництво комерційної та торгової нерухомості у Румунії млн $
11.Схематичне зображення споживачів на ринку штучного каменю в Румунії
12.Схематичне розташування виробників та споживачів штучного каменю на карті Румунії