| Дата підготовки: | Березень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 1 |
| Спосіб оплати: | передоплата |
| Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |




Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку тортильї в Україні протягом 2021-2024 рр. Тортилья, як традиційний елемент мексиканської кухні, поступово набуває популярності серед українських споживачів, що зумовлено зростанням інтересу до міжнародної гастрономії та пошуком альтернатив традиційному хлібу.
Одним із головних чинників розвитку ринку є популяризація страв ф’южн та мексиканської кухні у сфері громадського харчування, а також активне впровадження тортильї в меню кафе, ресторанів та мереж швидкого харчування. Станом на 2024 рік близько 60% споживання припадає саме на HoReCa-сегмент. Водночас, роздрібний канал продажів демонструє динамічне зростання – все більше українців використовують тортилью для приготування страв удома.
Внутрішнє виробництво залишається обмеженим і не здатне повною мірою задовольнити попит. На ринку присутні як окремі вітчизняні виробники, так і імпортована продукція. Основу асортименту становлять пшеничні тортильї (близько 85% ринку), тоді як кукурудзяні займають близько 15%. Упродовж трьох років імпорт тортильї зріс більш ніж у чотири рази, що свідчить про сталий попит та активне розширення ринку.
Загалом ринок тортильї в Україні демонструє позитивну динаміку розвитку. Його зростання підтримується збільшенням споживчого інтересу, розширенням каналів збуту та поступовим зміцненням внутрішнього виробництва. Надалі очікується подальше розширення пропозиції, зокрема за рахунок адаптації продукту до нових харчових трендів та розширення асортименту.
1. Тенденції ринку
2. Виробництво продукції
3. Зовнішня торгівля
4. Споживання на ринку
5. Висновки
1. Імпорт тортильї в Україну за 2021-2024 рр. в грошовому вираженні, млн грн, %