Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлений огляд ринку послуг йога-студій м. Києва, який містить дані щодо динаміки його ємності, а також результати аналізу споживання. Показано, що ємність ринку в грошовому вираженні в 2011 р. виросла порівняно з 2006 р. майже в 48 разів. Серед відвідувачів студій йоги майже три чверті становлять жінки. Максимальна кількість студій розташована в Шевченківському та Печерському районах Києва (відповідно, 24,4% і 19,5%). Більше половини відвідувачів (55,2% за даними за 2011 р.) належать до вікової групи 20–29 років. Найбільш популярний час проведення занять йогою – 19.00 (35,9%) і 7.00 (20,9%). Виконано розподіл відвідувачів студій за стилями йоги, що практикуються основною при цьому є хатха-йога з показником 28%. Вказані критерії цінності занять йогою, першу трійку серед яких складають поліпшення здоров’я, духовне вдосконалення, розвиток гнучкості тіла. Подані діапазони середніх цін разового заняття для різних груп споживачів, а також вартість абонемента залежно від тривалості (4, 8 і 12 місяців). Виконана цінова сегментація студій, за критерій обрана ціна разового заняття у розмірі 60 грн (це середній ціновий сегмент, відповідно, менші значення характерні для студій нижнього цінового сегмента, а більші – для верхнього). Наведено перелік ряду операторів для кожного з сегментів. У заключній частині огляду описані основні бар'єри входу на ринок послуг студій йоги і охарактеризована можлива студія, організована на київському ринку.
Детальний зміст:
1. Основні параметри ринку
2. Структурування споживання на ринку
3. Цінова ситуація на ринку
4. Основні учасники ринку
5. Інвестиційна привабливість напрямку
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку м. Києва послуг йога-студій в 2006-2011 рр., в грошовому вираженні
2. Вподобання споживачів м. Києва щодо часу проведення занять йоги в 2011 р., %
3. Цінність занять йоги для жителя м. Києва в 2011 р., %
4. Діапазон середніх цін по сегментах на київському ринку в 2011 р., грн. за одне заняття
5. Цінова сегментація в розрізі студій, які представлені в м. Києві, грн. за разове заняття
6. Основні вхідні бар'єри на ринок послуг йога-студій
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку в м. Києві послуг йога-студій в 2006-2011 рр.
2. Сегментація споживачів залежно від статі відвідувачів йога-студії
3. Розподіл йога-студій в м. Києві по регіонам в 2011 р., %
4. Сегментація споживачів за віковим критерієм в 2011 р., %
5. Найбільш затребувані стилі йоги жителями м. Києва в 2011 р., %
6. Рівень середніх цін послуг йоги на київському ринку в 2011 р., грн.
7. Карта стратегічних груп на київському ринку послуг йога-студій
8. Характеристика можливої йога-студії на київському ринку