in stock

Паспорт ринку туристичних послуг України. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2007 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
350 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку туристичних послуг України. Розрахована ємність ринку в розрізі в'їзного та виїзного туризму в натуральному і грошовому вираженні. Сегментація ринку в грошовому вираженні показує, що на частку виїзного туризму припадає 70%, в'їзного туризму - 16%, внутрішнього туризму - 14%. Відзначено, що основний потік туристів в Україну спрямований з Росії - 34%, на частку Польщі припадає 20%, а Молдавії - 16%. Близько 36% українських туристів направляється в Росію, 26% - в Польщу, 12% - в Угорщину. Структура в'їзного туристичного потоку по мотивації показує, що основна маса туристів відвідує країну в приватному порядку. Приватні подорожі переважають і у виїзному туризмі. Зазначено, що в 2005 році Україну відвідало 8,4 млн чоловік. Розраховані частки основних учасників ринку: туристичні агентства займають 60%, а туроператори 40%. Відзначено, що ринок туристичних послуг має великий потенціал зростання, подальше його розширення буде пов'язано з популяризацією нових видів туризму. Згідно із законодавством, для ведення туристичного бізнесу турагентствам і туроператорам необхідно мати гарантію у вигляді певної суми грошових коштів.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: фактична місткість ринку в'їзного та виїзного туризму, структура в'їзного та виїзного туризму.
1.2. Фінансова місткість ринку: фінансова місткість ринку, структура.
2. Структура в'їзного та виїзного туризму
2.1. В'їзний туризм: структура в'їзного туризму по країнах, частки основних країн.
2.2. виїзний туризм
3. Товарна структура ринку
3.1. В'їзний туризм: структура виїзного туристичного потоку по мотивації,
3.2. виїзний туризм
3.3. внутрішній туризм
4. Цінова структура ринку: сума банківської гарантії для отримання ліцензії
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки

Перелік таблиць:

1. Фактична ємність ринку в'їзного та виїзного туризму
2. Структура в'їзного та виїзного туризму
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Структура в'їзного туризму по країнах
6. Частки основних країн
7. Структура виїзного туризму по країнах
8. Частки основних країн
9. Основні учасники на ринку
10. Частки основних учасників на ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура в'їзного туристичного потоку по мотивації
2. Структура виїзного туристичного потоку по мотивації
3. Внутрішній туризм

Зв'язатися з нами