Дата підготовки: | Травень 2007 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку зв'язку, телекомунікацій, ЗМІ України. Огляд включає фактичну ємність ринку за 2000-2008 рр. як кількість відправлених газет і журналів, листів, телеграм, посилок, грошових переказів і пенсійних виплат, а також міжнародних телефонних переговорів. Рівень конкуренції в сегментах зв'язку і телекомунікацій досить високий, що сприяє поліпшенню якості послуг і продуктів. Галузь є досить перспективною. На даний момент попит на послуги фіксованого зв'язку падає, а Інтернет і сектор бездротового зв'язку стрімко розвиваються. На ринку мобільного зв'язку оператори надають якісний зв'язок; також розвивається сектор ЗМІ і реклами в засобах інформації. Найбільший обсяг рекламних засобів витрачається в пресі на сегменти жіночих, ділових і суспільно-політичних видань, а на телебаченні і радіо - в секторі найбільш рейтингових програм. У сегменті мобільного зв'язку вже досить високий рівень проникнення - більше 105%, і він буде збільшуватися, але незначно. Найбільший розвиток буде спостерігатися в секторі IP-телефонії, інтернет-послуг. Для друкованих засобів масової інформації є присутнім ризик складності дистрибуції і можливих судових позовів з боку споживачів. Головні ризики сектора телекомунікації укладені в законодавчих нормах, що регулюють дозвіл або заборона на цифровий зв'язок, розвиток інших нововведень.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Фактична ємність
2. Структура
2.1. зв'язок
2.2. Телекомунікації
2.3. ЗМІ (Преса)
3. Товарна структура ринку
3.1. зв'язок
3.2. Телекомунікації
3.3. ЗМІ (радіо)
4. Цінова структура ринку
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки
1. Фактична ємність ринку
2. Аудиторія користувачів мобільним зв'язком
3. Частки виробництва
4. Дохід операторів зв'язку в Україні
5. Частки операторів
6. Ділові видання за величиною аудиторії одного номера, в% від загальної кількості респондентів
7. Річний обсяг продажів послуг зв'язку
8. Частки основних виробників
1. Кількість реальних абонентів і власників СІМ-карт в Україні
2. Обсяг українського ринку телереклами, млн. Дол.
3. Обсяг ринку радіореклами, млн. Дол.
4. Індекси тарифів на послуги зв'язку для підприємств, установ і організацій,%