in stock

Паспорт ринку оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2012 року
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
2300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді ринку оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування, виконаному аналітиками компанії Pro-Consulting, містяться відомості про ситуацію на ринку, динаміку товарообігу і продажів, а також про споживчі ціни за 2007–2011 рр. Зазначено, що роздрібний товарообіг, який дещо скоротив швидкість приросту в 2009 р., далі демонстрував стійке зростання. Водночас показники оптової торгівлі змінюються незакономірно, в 2011 р. приросту практично не було. Наведено помісячний індекс споживчих цін на основні види продуктів харчування за 5 місяців 2012 р. до відповідного періоду 2011 р. Зниження індексу в цілому зумовлено скороченням цін на цукор (приблизно на 30%). При цьому за попередні роки ІСЦ змінювався від 106,1% у 2011 р. до 135,7% в 2008 р. Показано, що оптовий і роздрібний сегменти торгівлі продуктами харчування співвідносяться як 59:41. У 2011 р. шляхом оптового продажу було реалізовано 108, 6 млн тонн продуктів на суму 140,2 млрд грн. У структурі оптового продажу перші три позиції займають молочна продукція, м’ясо та м’ясна продукція, масло. Перші дві позиції виділяються і в структурі роздрібних продажів. Перераховані основні гравці на ринку із зазначенням їх доходу, частки на ринку, кількості магазинів, торгових мереж. Указано, що два основні оператори – Fozzy Group і АТБ-маркет – отримують близько трьох чвертей ринкових доходів, їм належать 82% магазинів. У середньостроковому періоді (2012–2015 рр.) прогнозується невелике стійке збільшення ємності ринку, однак темпи приросту будуть стійко скорочуватися.

Зв'язатися з нами