Анотація до аналізу ринку:
Підготовлений фахівцями компанії Pro-Consulting огляд українського ринку видавничої та поліграфічної діяльності містить дані щодо ємності ринку у вартісному вираженні з виділенням виробництва, відомості про основних операторів та іншу інформацію. Зазначено, що після зумовленого кризою скорочення в 2009 р. обсягу ринку вже наступного року показник перевищив докризові величини. Деяке скорочення ємності ринку в 2011 р. викликане відповідним зростанням експортних поставок, оскільки виробництво та імпорт змінилися незначно. Указані типи та підтипи продукції галузі: неперіодичні видання (книги, брошури тощо) і періодичні (журнали, газети, збірники, бюлетені, бібліографічні видання). При аналізі виробництва наведено дані по тиражу і кількості видань (за зазначеними підтипами з виділенням за рядом позицій мови видань). Звертає увагу стійке скорочення тиражу газет, що відбиває перехід споживачів на електронні версії. При цьому в структурі випуску газети продовжують утримувати домінуючу частку (86,3%). На ринку представлена переважно українська продукція (86%), також є видання з Росії, Польщі, Німеччини та інших країн. З тематики серед неперіодичних переважають видання з освіти та культури (39%), художня література (фольклор) мають удвічі меншу частку. Також структурований випуск неперіодичних видань за областями України і спрямованістю (навчально-методична, літературно-мистецька та ін.). Указані виробники неперіодичних видань. Оскільки оператори ринку періодичних видань отримують найбільший дохід від розміщення реклами, перераховані Топ-10 видавничих будинків за доходами від реклами із зазначенням їх видань. Періодика продається, в основному, в кіосках, а найбільше всіх торгових точок знаходиться в Києві та Київській області. Найбільший попит мають видання загального змісту, найпопулярніші з них – «Аргументи і факти», «Сегодня» та «Факти / Факти і коментарі». Прогнозування ємності ринку на 2012–2015 рр. показує очікуване зростання ємності сегментів книг і брошур, а також журналів при збереженні тенденції до скорочення газетного сегмента з темпами приросту від –13,8% до –19,4%.
Детальний зміст:
1. Баланс ринку
2. Виробництво
3. Фінансові параметри ринку періодичних видань України
4. Структура ринку
5. Основні гравці на ринку
6. Збут продукції
7. Аудиторія та споживачі
8. Прогнози розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Баланс ринку поліграфічної і видавничої діяльності України у 2006-2011 рр., млн. грн.
2. Річний тираж видавничої продукції в Україні у 2007-2011 рр., тис. прим.
3. Кількість неперіодичних видань в Україні в 2006-2011 рр., друкованих од.
4. Кількість назв періодичних видань в Україні в 2006-2010 рр.
5. Кількість номерів періодичних видань в Україні в 2006-2010 рр.
6. Фінансові параметри ринку періодичних видань України в 2006-2010 рр.
7. Топ-10 видавничих домів по доходам від реклами в 2010-2011 рр.
8. Видання Топ-10 видавничих домів по доходах від реклами в 2010-2011 рр.
9. Розподіл місць торгівлі періодичними виданнями по областях (без відділень «Укрпошти») в 2010 р.
10. Усереднена аудиторія одного номера видання загального змісту в 2011 р.
11. Усереднена аудиторія одного номера жіночого видання загального змісту в 2011 р.
12. Усереднена аудиторія одного номера телегіда в 2011 р.
Перелік графіків і діаграм:
1. Баланс ринку поліграфічної і видавничої діяльності України у 2006-2011 рр., млн. грн.
2. Річний тираж книг і брошур в Україні у 2007-2011 рр., тис. прим.
3. Річний тираж журналів в Україні у 2007-2011 рр., тис. прим.
4. Річний тираж газет в Україні у 2007-2011 рр., тис. прим.
5. Товарна структура ринку поліграфії та видавничої продукції в розрізі виробленої продукції в Україні в 2011 р., в натуральному вираженні (примірників), %
6. Структура ринку поліграфії та видавничої продукції в Україні в розрізі походження продукції в 2011 р., в грошовому вираженні, %
7. Структура випуску періодичних видань в розрізі тематики в 2011 р., в натуральному вираженні, %
8. Структура випуску періодичних видань в розрізі областей в 2011 р., в натуральному вираженні, %
9. Структура випуску періодичних видань в розрізі цільового призначення в 2011 р., в натуральному вираженні, %
10. Регіональна структура ринку поліграфії та видавничої продукції в Україні в розрізі роздрібного товарообігу в 2010-2011 рр., в грошовому вираженні, %
11. Топ-10 видавничих будинків по доходам від реклами в 2011 р.
12. Основні виробники неперіодичних видань в Україні в 2011 р., в натуральному вираженні, %
13. Структура місць продажу періодичних видань за видами в 2011 р., %
14. Розподіл місць торгівлі періодичними виданнями по областям (без відділень «Укрпошти» в 2010 р.)
15. Аудиторія читачів періодичних видань в Україні в 2011 р., %
16. Вікове розподілення читачів періодичних видань в розрізі їхньої тематики в 2011 р., %
17. Прогнозний тираж книг і брошур в Україні в 2012-2015 рр., тис. прим.
18. Прогнозний тираж журналів в Україні в 2012-2015 рр., тис. прим.
19. Прогнозний тираж газет в Україні в 2012-2015 рр., тис. прим.