Дата підготовки: | Вересень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку торгівлі автомобілями підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting. Він містить динаміку обсягу ринку за 2000-2008 рр. в натуральному і грошовому вираженні, а також регіональну та товарну структуру споживання продукції. Більше 96% всього виробництва легкових автомобілів зосереджено на потужностях двох вітчизняних виробників; комерційні автомобілі в Україні виробляються в незначних обсягах. При цьому 95% ринку утримується десятьма найбільшими дилерами. У сегменті комерційних автомобілів список ТОП-5 операторів практично не зазнає змін. Ринок автомобілів України характеризується прямою залежністю від зовнішніх ринків через малі обсяги внутрішнього виробництва і неконкурентоспроможності вітчизняних автомобілів в порівнянні з імпортними. Потенціал розвитку ринку залежить від наявності платоспроможного попиту і зростання добробуту споживачів. В останні роки простежується тенденція до збільшення доходів споживачів - за 2005 рік показник виріс на 25-30%. Як результат, збільшилася купівельна спроможність населення, в тому числі щодо автомобілів. Найбільш значущим ризиком на ринку автомобілів України є ймовірне збільшення імпортних мит і зміна зовнішньоекономічної політики основних країн - ринків збуту для українських автомобілів.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги поставок основних імпортерів на український ринок
6. Частки основних імпортерів
7. Обсяги експорту основних споживачів української продукції
8. Частки основних країн споживачів української продукції
9. Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку
10. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку
11. Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників
12. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників
1. Внутрішнє споживання
2. Імпорт
3. Експорт
4. Частки сегментів ринку за обсягами продажів в 2005 році