Аналіз українського ринку склотари. 2011 рік

Аналіз українського ринку склотари. 2011 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2012 року
Графіків і діаграм: 11
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку склотари підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить дані щодо його ємності, при цьому сегментування ринку виконано в двох розрізах: банка – пляшка; прозоре скло – кольорове скло, з виділенням в останньому 71,5% зеленого (інше – коричневе). Скляна тара все ширше застосовується в багатьох галузях промисловості, переважно в харчовій (70% у 2011 р.), зокрема банки найбільше використовуються в плодоовочевої сфері, що демонструвала стійке зростання. При цьому зниження обсягів у сфері переважного споживання прозорої пляшки – виробництво горілки – вплинуло на вказаний сегмент. Найбільшу частку на ринку склотари займають пляшки (76%), з них близько половини – прозорі; 22% ринку охоплюють банки. Приблизно по одному відсотку ринку припадає на медичне скло та іншу тару (парфумерія, косметика тощо). Кольорова і прозора тара структуровані в розрізі продукції, що випускається, при цьому перша використовується для розливу пива, напоїв, соків, а друга – для лікеро-горілчаної та коньячної продукції. Структура ємності ринку прозорої склотари побудована для пляшок і банок окремо, а кольорової склотари – разом. В останній переважає ємність 0,33–0,5 л (63,2%). При цьому 72,4% прозорих пляшок і 63,4% прозорих банок мають ємність 0,33–1 л. Зазначені частки провідних виробників склотари в аналізованих сегментах. Трійку основних факторів, що впливають на вибір та купівлю склотари, складають якість продукції, вартість та умови співпраці. Оцінено перспективи розвитку ринку склотари в Україні. У короткостроковому періоді очікується приріст виробництва 3,5% і 6,8% для кольорової та прозорої склотари відповідно. Надалі на розвиток ринку будуть впливати такі фактори, як зростання добробуту населення і споживання, модернізація та розширення вітчизняного виробництва.

Детальний зміст:

1. Структура ринку тари
2. Обсяг українського ринку склотари, тенденції його розвитку
3. Структура ринку склотари
4. Основні гравці на ринку
5. Споживачі та їх переваги
6. Перспективи розвитку ринку склотари

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура тари і пакувальних матеріалів, що використовуються місцевими виробниками товарів і споживаються на внутрішньому ринку, за видом матеріалу в 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), % 
2. Динаміка ємності ринку склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
3. Структурування українського виробництва скляної тари в розрізі її видів у 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), % 
4. Структура виробництва кольорової склотари в розрізі продукції з зеленого та коричневого скла в 2011 р. у натуральному вираженні, %
5. Структура виробництва склотари в розрізі напрямів випуску в 2011 р. у натуральному вираженні, %
6. Структурування ринку прозорої склотари в розрізі обсягу в 2011 р. , у натуральному вираженні (тонн) % 
7. Структурування ринку кольорової склотари в розрізі обсягу в 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), % 
8. Частки основних виробників прозорої пляшки в 2011 р. у натуральному вираженні, %
9. Частки основних виробників прозорої банки в 2011 р. у натуральному вираженні, %
10. Частки основних виробників кольорової пляшки в 2011 р. у натуральному вираженні, %
11. Основні фактори, що впливають на покупку і вибір склотари, в 2011 р., %
Зв'язатися з нами