in stock

Аналіз українського ринку вершкового масла. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2012 року
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting досліджено ринок вершкового масла України. Підготовлений огляд містить аналіз динаміки ємності ринку за компонентами за період 2007–2011 рр., а також дані щодо основних гравців на ринку. Зазначено, що внутрішнє виробництво впало внаслідок кризи, так і не відновившись після цього. На ринку переважає продукція вітчизняних підприємств, імпорт різко збільшився в 2009 р., що дозволило утримати ринок, а в 2011 р. зарубіжна продукція становила 5% ємності, при цьому основними країнами-постачальниками були Нова Зеландія, Білорусь і Франція. Показники експорту, також що впали в 2009 р., поступово зростають, при цьому в 2011 р. 54,1% поставок були спрямовані до Росії. Вершкове масло в Україні виробляють близько 150 підприємств, при цьому 9 заводів поставляє 40% продукції, жоден оператор не має частки ринку більше 10%, тобто ринок характеризується високим рівнем конкуренції. Лідерами ринку є компанії «Укрпродукт Груп» (8%) і ТОВ «Люстдорф» (6%). Зазначено скорочення споживання вершкового масла в Україні через зниження платоспроможності населення. Максимальними споживчими перевагами характеризуються торгові марки «President», «Яготинське» і «Тульчинка» з показниками 8,3%, 7,7% і 7,5% відповідно. Проаналізована цінова ситуація на ринку і зазначено вплив сезонного фактора. Виконано короткострокове прогнозування ринку вершкового масла, в рамках якого вказано на очікуване зростання цін у цілому на 5–10% за 2012 р. при скороченні ємності ринку на 3–7% на тлі деякого приросту обсягів виробництва та експорту.

Детальний зміст:

1. Обсяг українського ринку вершкового масла, тенденції його розвитку
2. Статистика ринку
3. Основні гравці українського ринку вершкового масла
4. Споживання на ринку вершкового масла
5. Цінова політика на ринку вершкового масла
6. Висновки та прогнозні показники розвитку українського ринку вершкового масла

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку вершкового масла в натуральному вираженні в 2007–2011 рр., тис. тонн
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність і темп приросту ринку вершкового масла в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн, %
2. Географічна структура експорту вершкового масла із України в 2011 р., %
3. Географічна структура імпорту вершкового масла в Україну в 2011 р., %
4. Частки операторів на українському ринку вершкового масла в 2011 р., %
5. Споживчі переваги на українському ринку вершкового масла в 2011 р. за торговими марками, %
6. Динаміка цін на вершкове масло в Україні в 2011 р., грн / кг

Зв'язатися з нами