in stock

Аналіз українського ринку елітного алкоголю. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2012 року
Кількість сторінок:  9, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
1150 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro- Consulting виконано дослідження українського ринку елітного алкоголю, в якому приділено особливу увагу високим показникам споживання алкоголю в Україні. Зазначено, що в рейтингу Всесвітньої організації охорони здоров’я Україна в 2011 р. з показником 15,6 літра на людину знаходиться в групі країн з високими показниками і її випереджають тільки Молдавія, Чехія, Угорщина і Росія. Однак у перших трьох зазначених країнах переважає вживання низько- і середньоалкогольної продукції, а в Росії та Україні – це переважно горілка. Серед основних особливостей досліджуваного ринку – значні обсяги тіньової продукції, що веде до здешевлення якісного міцного алкоголю офіційними дистриб’юторами, а також до укрупнення провідних гравців і витіснення ряду дрібних із розширенням присутності найбільш успішних брендів. Характеризуючи елітний алкоголь українського виробництва, зазначено відхід від традицій виготовлення, що погіршує якість продукції. У структурі міцного елітного алкоголю, починаючи з 2007 р., частка віскі зросла більше ніж удвічі (до 37,9% за 9 місяців 2012 р.), а частка коньяку в півтора рази скоротилася. В імпорті віскі з показником 60% лідирує Велика Британія. На ринку елітного алкоголю в цілому переважають відносно недорогі виноградні вина. Наведено дані щодо обсягів імпорту в натуральних показниках. Зазначено, що в аспекті споживання головна особливість вітчизняного ринку елітного алкоголю - це гонитва покупця за статусом, тобто покупка здійснюється для створення іміджу, а не через смакові якості продукту. При цьому український покупець знайомий тільки з лінійками найбільших, популярних і розкручених брендів. Наведено переваги споживачів за сегментами ринку елітного алкоголю. Прогнозується зростання аналізованого ринку з різними темпами приросту за сегментами, а також зниження цін на вина преміум класу.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика і аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Структура ринку і основні гравці 
3. Зовнішня торгівля
4. Вподобання споживачів
5. Висновки і прогнози розвитку

Перелік таблиць:

1. Обсяг ринку елітного алкоголю у 2007-2012 рр., у натуральному вираженні, млн. л 100% спирту
2. Обсяг імпорту елітної алкогольної продукції в Україну за 2007-9 міс. 2012 рр., у натуральному вираженні, тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку елітного алкоголю за підсумками 9 міс. 2011-2012 рр., у натуральному вираженні, %
2. Структура ринку елітного алкоголю за підсумками 9 міс. 2011-2012 рр., у грошовому вираженні, %
3. Імпорт віскі у розрізі країн у 2011 р., %
4. Імпорт міцних алкогольних напоїв у 2009-2012 рр., у натуральному вираженні, тис. л 100% спирту
5. Імпорт міцних алкогольних напоїв у 2009-2012 рр., у грошовому вираженні, млн. долл.
6. Популярність елітних алкогольних напоїв серед населення України, % опитаних

Зв'язатися з нами