Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting в результаті ретельного дослідження ринку злакових батончиків в Україні було підготовлено огляд, в якому представлена детальна інформація про вказаний ринок. Окреслено загальну ситуацію на ринку. Під час вивчення ємності ринку та її компонентів відзначено нестійку динаміку всіх показників, зокрема стрибок обсягів імпорту в 2011 р. майже вчетверо. Відповідно, істотно змінюється структура ринку за походженням продукції. На ситуацію на досліджуваному ринку дуже впливає стан справ у суміжних сегментах: мюслі, галети, незлакові батончики тощо. Цікаво відзначити, що приблизно 90% обсягу реалізації в грошовому вираженні останні два роки формує імпорт. Охарактеризовано провідних вітчизняних та зарубіжних виробників, їхні торгові марки, асортимент продукції, а також структурувано їх за ціновим сегментом і каналами збуту. Частки ринку розраховано з урахуванням експорту та імпорту продукції. Описано конкурентну ситуацію на ринку та його ризики. У географічній структурі експорту за даними 2012 р. приблизно по третині належить Росії та Білорусії, вдвічі менше продукції надходить до Молдови. Стосовно імпорту, то понад 90% продукції надходить зі Словаччини, Білорусі та Німеччини. Споживчі переваги оцінено за критеріями зовнішнього вигляду, смаку та ціни. Також здійснено структурування за групами споживачів і частотою споживання. Показано, що в структурі споживчих переваг серед основних продуктів здорового харчування злакові батончики посідають в Україні останню позицію з показником 1%. Вивчено канали збуту продукції, при цьому зазначено, що словацькі злакові батончики (торгова марка Tekmar, 22% українського ринку в натуральному вираженні) реалізуються переважно через мережі аптек. Наголошено на значному потенціалі розвитку напрямку, що передбачає позиціонування злакових батончиків як продукції здорового харчування. Прогнозується стійке зростання ємності ринку в середньостроковій перспективі за умови високих темпів приросту (24–32 %). Проведено загальний SWOT-аналіз ринку злакових батончиків, вивчено основні бар’єри входу на цей ринок.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку злакових батончиків в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2013 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2009-2013 рр.
1.3. Структурування та сегментація ринку
2. Виробництво та динаміка реалізації злакових батончиків в Україні
2.1. Динаміка виробництва злакових батончиків у натуральному вираженні в 2009-2013 рр.
2.2. Динаміка реалізації злакових батончиків у грошовому вираженні в 2009-2013 рр.
3. Основні конкуренти на ринку злакових батончиків в Україні
3.1. Опис основних конкурентів на ринку (вітчизняні та зарубіжні виробники)
3.2. Асортимент продукції основних операторів ринку: вага батончиків, їх ціна та ін.
3.3. Структурування основних операторів ринку
3.4. Частки ринку основних конкурентів
3.5. Ступінь конкуренції і ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку злакових батончиків в Україні в 2009-2013 рр.
4.1. Експорт продукції (обсяги, структура, географія постачань по країнах, основні експортери продукції)
4.2. Імпорт продукції (обсяги, структура, географія постачань по країнах, основні імпортери продукції)
5. Аналіз споживання на ринку злакових батончиків в Україні
5.1. Переваги споживачів щодо продукції
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Канали збуту продукції на ринку України (у т.ч. продажу через мережу аптек)
7. Висновки. Прогноз розвитку ринку на 2013-2016 рр.
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT- аналіз ринкового спрямування
8.2. Ризики і бар'єри входу на ринок
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку злакових батончиків України за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка обсягів виробництва злакових батончиків в Україні за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка обсягів реалізації злакових батончиків в Україні за 2009-3 міс. 2013 рр. в грошовому вираженні, тис. грн.
4. Характеристика продукції (злакових батончиків) ТДВ «ЖЛ»
5. Характеристика продукції (злакових батончиків) Fozzy Group
6. Характеристика продукції (злакових батончиків) ТОВ «Вітапак»
7. Характеристика продукції (злакових батончиків) «Полтавакондитер» (ТМ Dominic)
8. Характеристика продукції (злакових батончиків) «Tekmar»
9. Характеристика продукції (злакових батончиків) H. & J. Brüggen KG
10. Характеристика продукції (злакових батончиків) Schwartauer Werke GmbH & Co. KGaA
11. Характеристика продукції (злакових батончиків) ТОВ «Ладінвест» (MilliDilli)
12. Характеристика продукції (злакових батончиків) «Леова»
13. Характеристика продукції (злакових батончиків) «Артлайф -Москва»
14. Структурування операторів ринку злакових батончиків України в розрізі каналів збуту продукції за 2013 р.
15. Динаміка обсягів експорту злакових батончиків з України за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні
16. Динаміка обсягів імпорту злакових батончиків в Україну за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні
17. Оцінка споживчих переваг щодо злакових батончиків в Україні за 2013 р., бали
18. Прогнозні показники розвитку ринку злакових батончиків в Україні на 2013-2016 рр. в натуральному вираженні, тонн
19. Загальний SWOT-аналіз ринку злакових батончиків України
20. Основні вхідні бар'єри на ринку злакових батончиків України
21. Ризики на ринку злакових батончиків України
Перелік графіків і діаграм:
1. Тенденції внутрішнього виробництва та ємності ринку злакових батончиків України за 2009-3 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка ємності ринку злакових батончиків України за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка ємності ринку злакових батончиків України з виділенням обсягів внутрішнього виробництва, імпорту та експорту за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
4. Структурування ринку злакових батончиків України в розрізі вітчизняної та імпортної продукції за 2009-2013 рр. (натуральне вираження),%
5. Структурування ринку злакових батончиків України в розрізі країн-виробників продукції за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
6. Сегменти продукції, які впливають на ринок злакових батончиків України за підсумками 2012 р.
7. Динаміка обсягів виробництва злакових батончиків в Україні за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
8. Динаміка обсягів реалізації злакових батончиків в Україні за 2009-3 міс. 2013 рр. в грошовому вираженні, тис. грн.
9. Структурування операторів ринку злакових батончиків України в розрізі українських і зарубіжних виробників за 2013 р.
10. Структурування операторів ринку (торгових марок операторів) злакових батончиків України в розрізі цінових сегментів на 2013 р.
11. Частки основних операторів ринку злакових батончиків України за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
12. Тенденції експорту злакових батончиків з України за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні
13. Тенденції імпорту злакових батончиків з України за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні
14. Динаміка обсягів експорту злакових батончиків з України за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні
15. Географічна структура експорту злакових батончиків з України за підсумками 2012 р. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні, %
16. Географічна структура експорту злакових батончиків з України за підсумками 3 міс. 2013 р. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні, %
17. Динаміка обсягів імпорту злакових батончиків в Україну за 2009-3 міс. 2013 рр. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні
18. Географічна структура імпорту злакових батончиків в Україну за підсумками 2012 р. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні, %
19. Географічна структура імпорту злакових батончиків в Україну за підсумками 3 міс. 2013 р. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні, %
20. Структурування основних імпортерів злакових батончиків в Україну за підсумками 2012 р. в натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженні, %
21. Структурування споживчих переваг щодо злакових батончиків в Україні за 2013 р. (низький, середній і високий рівень). Діаграма 5.2.1
22. Структурування споживчих переваг щодо продуктів здорового харчування в Україні за 2013 р.,%
23. Розподіл населення за рівнем доходу на одну особу населення (середній показник) за підсумками 2012 р., грн. на місяць
24. Структурування споживачів сухих сніданків в Україні за 2012 р.,%
25. Розподіл основних каналів збуту злакових батончиків в Україні за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
26. Розподіл основних каналів збуту сухих сніданків в Україні за 2012 р.,%
27. Прогнозні показники розвитку ринку злакових батончиків в Україні на 2013-2016 рр. в натуральному вираженні, тонн