Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку жерстяної тари України, на основі аналізу ринкової статистики і тенденцій його розвитку. Представлено структуру ринку пакувальних матеріалів, де жерстяна тара займає частку в 5,5%. Основними ж видами тари в Україні є папір і картон (45,5% ринку), пластмаса (12,6%) і скло (10,8%). Відзначено, що на ринку присутня упаковка з інших металів, що займають в цілому частку в 4,4%. Зазначено, що перелічені матеріали є головними конкурентами жерстяної тари на вітчизняному ринку упаковки. Представлено динаміку виробництва продукції - за підсумками 1 півріччя 2013 року в Україні було випущено 204 700 000 шт. жерстяної тари, що на 12,5% більше, ніж за аналогічний період 2012 року. Зазначено, що в попередні роки показники виробництва скорочувалися, падіння склало 11% в 2011 році і 14% в 2012 році. Найбільш значне скорочення виробництва сталося під час фінансової кризи в 2009 році - тоді обсяги випуску продукції впали на 44%. Проведена сегментація ринку – понад 98% тари призначено для зберігання або консервування харчових продуктів. Подано аналіз зовнішньої торгівлі на ринку - головними країнами-імпортерами жерстяної тари в Україну є Угорщина, Туреччина і Китай.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
2. Ємність ринку
3. Виробництво
4. Структура ринку
5. Зовнішня торгівля
6. Споживання на ринку
7. Цінова ситуація
8. Висновки
Перелік таблиць:
1. Баланс ринку жерстяної тари в Україні в 2008 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
2. Динаміка імпортних і експортних цін на бляшану тару в Україні в 2008 – 1 півріччі 2012 рр., грн / шт.
Перелік графіків і діаграм:
1. Сегментація ринку тари і пакувальних матеріалів України в 2012 р. у натуральному вираженні, %
2. Динаміка ємності ринку жерстяної тари в Україні в 2008 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
3. Динаміка обсягів виробництва жерстяної тари в Україні в 2008-1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
4. Сегментація виробництва жерстяної тари в Україні в розрізі основних виробників за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
5. Сегментація виробництва жерстяної тари в Україні за підсумками 2012 р. у розрізі тари для харчових і нехарчових продуктів у натуральному вираженні, %
6. Географічна структура виробництва жерстяної тари в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
7. Сегментація ринку жерстяної тари України в розрізі походження продукції в 2008 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
8. Динаміка обсягів експортних поставок на ринку жерстяної тари України в 2008 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
9. Географічна сегментація експортних поставок на ринку жерстяної тари України в 2012 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
10. Динаміка обсягів імпорту жерстяної тари в Україну в 2008 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
11. Географічна сегментація імпортних поставок на ринку жерстяної тари України в 2012 – 1 півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
12. Найбільші імпортери жерстяної тари в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
13. Динаміка цін виробників жерстяної тари в Україні у 2008–2012 рр., грн / шт.