Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting виконаний огляд ринку жерстяної та алюмінієвої упаковки, що містить характеристику ринку і результати прогнозування його тенденцій. Указані позитивні властивості тари з жерсті та алюмінію; відзначено, що ці матеріали в сумі складають 5,8% ринку упаковки (5,5% і 0,3% відповідно). Вивчення даних щодо ємності ринку та її компонентів свідчить, що, незважаючи на значні обсяги вітчизняного виробництва, є необхідність в імпорті деяких видів продукції, виробництво яких в Україні неможливо через високий знос обладнання та відсутність інноваційних технологій. У структурі експорту за видами продукції переважає бляшана тара (4,3:1), в імпорті це співвідношення менше (2,8:1). Одним із основних операторів ринку є компанія «CAN-PACK». Серед імпортерів, що займають 28% українського ринку, виділяється польська компанія «Ball Packaging Europe Radomsko Sp.» Перераховано заводи України (пивні, консервні, лакофарбові), які є основними споживачами алюмінієвої та жерстяної тари. Показано, що ціни на продукцію нестабільні. Виконано прогнозування тенденцій розвитку ринку. Очікується зростання попиту на бляшані банки для напоїв, що характеризуються більш високою екологічністю. При цьому матиме місце конкуренція з субринком скляної тари. Крім того, передбачається збільшення обсягів сувенірної продукції з жерсті та алюмінію, а також використання металевих футлярів для цукерок, шоколаду й елітних алкогольних напоїв, що є продукцією преміум сегмента.