Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting в огляді ринку заморожених продуктів України зробили аналіз тенденцій розвитку таких сегментів, як плодоовочева продукція і морепродукти. Зазначається, що культура споживання подібних товарів тільки формується серед вітчизняних споживачів і ринок має значний потенціал розвитку. У період 2010-2011 рр. показник ємності зростав високими темпами і за підсумками 2011 р. досяг 43 тис. тонн продукції. Рівень споживання заморожених продуктів у 2012 р. знизився, що пов'язано зі скороченням сегменту плодоовочевої заморозки через низьку врожайність. Великими споживачами досліджуваної продукції є представники сегменту HoReCa, пекарні, піцерії та ін. заклади. Найбільш ємною товарною категорією є заморожені морепродукти, частка яких у загальному обсязі ринку сягає 40% у натуральному вираженні. Питома вага заморожених овочів і плодів становить 31% і 29% відповідно. Незважаючи на високий потенціал галузі, можна вказати на ряд проблем: технологічне відставання вітчизняних виробників; необхідність жорсткого контролю вхідної сировини; сезонність попиту; тривалий період окупності.
Детальний зміст:
1. Загальний обсяг ринку
2. Зовнішньоекономічна діяльність
3. Структура ринку
4. Конкурентна ситуація на ринку
5. Споживчі переваги
6. Висновки та прогнозні показники
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягу українського ринку заморожених продуктів у розрізі сегментів за 2008 – 8 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка експорту та імпорту заморожених продуктів (морепродуктів, овочів, плодів) в Україні за 2008 – 8 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка загального обсягу українського ринку заморожених продуктів (морепродуктів, овочів, плодів) за 2008 – 8 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягу українського ринку заморожених продуктів у розрізі сегментів за 2008 – 8 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Структура експорту та імпорту заморожених морепродуктів у розрізі країн на українському ринку за підсумками 8 міс. 2013 р. у натуральному вираженні, %
4. Структура експорту та імпорту заморожених овочів у розрізі країн на українському ринку за підсумками 8 міс. 2013 р. у натуральному вираженні, %
5. Структура експорту та імпорту заморожених плодів у розрізі країн на українському ринку за підсумками 8 міс. 2013 р. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку заморожених морепродуктів у розрізі досліджуваних сегментів в Україні за підсумками 2012 – 8 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
7. Структура імпорту заморожених морепродуктів в Україні за підсумками 8 міс. 2013 р. у натуральному вираженні, %
8. Структура експорту та імпорту заморожених овочів у розрізі сегментів в Україні за підсумками 8 міс. 2013 р. у натуральному вираженні, %
9. Структура експорту та імпорту заморожених плодів у розрізі сегментів в Україні за підсумками 8 міс. 2013 р. у натуральному вираженні, %
10. Структурування найбільш упізнаваних торгових марок плодоовочевої заморозки в Україні станом на 2013 р., %
11. Прогнозований обсяг ринку заморожених продуктів в Україні на 2013–2016 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн