in stock

Аналіз ринку варених ковбас в Україні. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2014 року
Графіків і діаграм: 6
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Експертами компанії Pro-Consulting за результатами вивчення українського ринку варених ковбас підготовлений його огляд за період 2009–2013 рр. Як і для більшості переробних галузей харчової промисловості, для аналізованого ринку основною проблемою є сировинна. Крім того, зважаючи на відносну дорожнечу м’ясної продукції, параметри ринку істотно обмежує низький купівельний попит значної частини українських споживачів. При цьому коротко викладені стандарти виробництва продукції в частині кількості м’яса  залежно від категорії ковбасних виробів. Ринковий тренд описаний як спадний, показники виробництва вареної ковбаси змінюються в діапазоні 169,3–188,9 тис. тонн. Зазначено, що скорочення обсягів реалізації варених ковбас супроводжується зростанням споживання м’яса, особливо свинини і птиці. Ситуація на ринку відзначається не як висококонкурентна. Частка лідера ринку трохи перевищує 10%, а 11 основних компаній утримують менше двох третин ринку (близько 64%). Решту 36% ринку охоплює значна кількість невеликих заводів з приблизно однаковою питомою вагою кожного в підсумковому показнику випуску. Приділено значну увагу аспектам споживання. Згідно з побудованим фахівцями портретом споживача, варену ковбасу, в основному, купують жінки віком 25–60 років (60%), як правило, заміжні та з невисокими доходами (1500–2500 грн / особу). Ключовим критерієм вибору продукції є смакові властивості, а також ціна (перевага цих критеріїв приблизно однакова). Серед другого за значущістю сегмента покупців – молодіжного, 18–25 років – основними критеріями вибору продукції є ціновий і порада продавця. Також розглянуто споживання варених ковбас в аспекті місця покупки, цінового сегмента і частоти придбання продукції. Що стосується останнього аспекту, то більше третини покупців придбаває ковбасу щотижня, а кожен чотирнадцятий (близько 7%) не купує її взагалі. Результати аналізу цінових переваг українських покупців вареної ковбаси свідчать, що майже дві третини їх (близько 63%) придбаває ковбасу в діапазоні 50–55 грн / кг, тобто продукцію середнього цінового сегмента. На закінчення зазначено, що очікується подальше скорочення обсягів виробництва і споживання вареної ковбаси в Україні.

Детальний зміст:

1. Виробництво
2. Оператори ринку
3. Сегментація ринку
4. Споживання
5. Висновки і прогнози

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва варених ковбас в Україні за підсумками 2009–2013 рр., тис. тонн
2. Частки виробництва операторів ринку варених ковбас України за підсумками 2012 р, %
3. Структура ринку варених ковбас в Україні за підсумками 2013 р., %
4. Структура критеріїв вибору варених ковбас в Україні, %
5. Структура місць купівлі варених ковбас в Україні за підсумками 2013 р., %
6. Прогноз виробництва варених ковбас в Україні в 2014–2017 рр., тис. тонн
 

Зв'язатися з нами