Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку термальної води України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить розрахунок місткості ринку в натуральних показниках за 2008-2010 рр. На ринку України представлені термальні води, які відносяться до гідрокарбонатно-натрієвих вод, сильно концентрованих (Vichy), селенових вод (La Roche-Posay) і слабонасичених вод (Avene, Evian). При цьому кожен з видів термальних вод є унікальним за своїми властивостями, походженням і складом. Оскільки даний сегмент ринку космецевтики є імпортозалежним, наведено динаміку обсягів і регіональна структура імпорту. Найбільш затребуваними ємностями термальної води в вигляді спрею серед споживачів є пляшечки об'ємом 50 і 300 мл. На території Франції знаходиться 20% всіх європейських запасів термальної води і французькі оператори є визнаними лідерами на світовому ринку. На українському ринку присутні як найбільші приватні компанії Франції (бренд Vichy), так і напівдержавні інститути типу Laboratoire Dermatologiques dUriage. Також представлені частки найбільших операторів ринку на 2008 і 2010 рр. Детально розкриті питання ціноутворення та динаміки кінцевої вартості термальної води.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку термальної води
1.1 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку, у динаміці в 2008-2010 рр.
1.2 Сегментація і структурування ринку (виокремлення основних ринкових сегментів, їх долі)
2. Динаміка реалізації термальної води
2.1 Обсяг реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
2.2 Обсяг реалізації в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
2.3 Динаміка зростання реалізації в 2007-2010 рр.
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
3.2 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
4. Зовнішня торгівля
4.1 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань, основні оператори)
5. Ціна та ціноутворення на ринку термальної води
5.1 Динаміка цін на продукцію в 2009-2010 рр.
Перелік таблиць:
1. Розрахунок чисельності жінок, які споживають термальну воду в Україні в 2007-2008 рр.
2. Ємність ринку термальної води в натуральних величинах в Україні в 2008-2010 рр.
3. Ємність ринку термальної води в натуральних величинах в Україні в 2008-2010 рр.
4. Середні ціни на термальні води в роздрібному продажі в Україні в 2009-2010 рр.
Перелік графіків і діаграм:
1. Рекомендації дерматологів щодо засобів лікувальної косметики і оцінка (високоефективне і ефективне)
2. Структура ринку термальних вод за складом води в 2009 р.
3. Сегментація термальних вод, представлених на ринку України за складом води
4. Сегментація термальної води за обсягами ємності, що містить воду в 2010 р., в кількісному вираженні, %
5. Регіональна структура продажів термальних вод в Україні в 2008 р.
6. Регіональна структура продажів термальних вод в Україні в 2009 р.
7. Обсяг реалізації термальних вод в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
8. Обсяг реалізації термальних вод в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
9. Ринкова частка основних операторів ринку термальних вод в грошовому вираженні в Україні в 2009-2010 рр.
10. Оцінка провізорами 1-го столу ключових показників успіху термальної води Vichy
11. Оцінка провізорами 1-го столу ключових показників успіху термальної води La Roche-Posay
12. Оцінка провізорами 1-го столу ключових показників успіху термальної води Uriage
13. Оцінка провізорами 1-го столу ключових показників успіху термальної води Avene
14. Обсяг імпорту термальної води в Україну в 2008-2010 рр., в натуральному вираженні, тис. л
15. Обсяг імпорту термальної води в Україну в 2008-2010 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США
16. Динаміка середньозваженої ціни на термальну воду об'ємом 150 мл в Україні в 2007-2008 рр.