Дата підготовки: | Вересень 2011 року |
Кількість сторінок: | 4, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд ринку будівельних матеріалів, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, висвітлює, в першу чергу, напрямок роздрібних продажів продукції. За останні кілька років ринок будівельного ритейла зазнав ряд значних змін. Так, якщо в 90-х основою ринку була неорганізована торгівля на базарах чи в невеликих магазинах, то на сьогодні домінують великі будівельні торгові центри, які пропонують більш широкий асортимент продукції найвищої якості за прийнятними цінами. В огляді представлена динаміка обсягів роздрібної торгівлі будматеріалами за 2005-2010 рр. з виділення основних видів продукції: керамічної плитки і плит, будівельної цегли, цементу, вапна, блоків та цегли з цементу і бетону для будівництва, а також гофрованих листів, шиферу і аналогічної продукції. Структурування ринку в розрізі розміру операторів вказує на те, що 75% приходиться на великі торгові центри і супермаркети, а частка невеликих магазинів і неорганізованої торгівлі становить 25%. Аналіз діяльності основних операторів на ринку включає рейтинг гравців в розрізі кількості магазинів, а також структурування часткою рітейлерів за обсягами торгової площі в 2010 р Основним фактором, який впливає на подальший розвиток ринкарознічной торгівлі будівельних матеріалів України, є стан національної економіки і, в першу чергу - будівельного ринку. Оцінено перспективи розвитку вітчизняних гравців і міжнародних мереж в Україні.
1. Темпи зростання основних видів будівельних матеріалів в Україні в 2010-2011 рр., %