Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку склотари, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані про виробництво склотари, обсяги її експорту/імпорту, ємність ринку (в натуральних показниках) і темпи приросту. Скляна продукція широко використовується не тільки в харчовій промисловості, а й в інших галузях – хімічній, медичній і т. д. Відзначено, що на тлі зростання тенденції використовувати екологічні матеріали скляна тара набуває все більшої популярності, зростають обсяги її споживання в Україні. Цьому сприяє запровадження технологій оптимізації властивостей скла (полегшення упаковки і збільшення опору матеріалу температурним та іншим факторам). Досліджено динаміку обсягів внутрішнього виробництва скляної тари у сегментах (ємності зі скла для напоїв і харчових продуктів, банки зі скла для консервування та ін.) Зазначено, що понад 80 % продукції на ринку склотари виготовляють 5 основних операторів. Під час аналізу зовнішньоекономічної діяльності розглянуто динаміку обсягів і регіональну структуру експорту та імпорту скляної тари у натуральному вираженні. Відзначено, що коли в структурі імпорту домінує кольорове скло (понад 90 %) то в експорті також переважає кольорове скло (понад 55 %). Виконано структурування вподобань європейців за видами упаковки для алкогольних, безалкогольних та гарячих напоїв, а також за продажами скляної тари в Україні з огляду на канали збуту. Перераховано найбільших вітчизняних споживачів скляної тари (пляшок ємністю 0,33–1л ). Коротко описано цінову ситуацію на ринку. У зв'язку з розширенням сфер використання цього виду упаковки прогнозується збереження тенденції до зростання ємності ринку склотари в Україні.
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.
2. Динаміка обсягів виробництва скляної тари в розрізі сегментів в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.
3. Динаміка обсягів експорту та імпорту скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.
2. Динаміка обсягу виробництва скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.
3. Структура виробництва скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні),%
4. Регіональна структура експорту скляної тари з України за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%
5. Регіональна структура імпорту скляної тари в Україні за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%
6. Структурування імпорту та експорту склотари в розрізі безбарвного і кольорового скла за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%
7. Структура ринку скляної тари в Україні за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%
8. Структурування переваг європейців за видами упаковки для алкогольних, безалкогольних та гарячих напоїв,%
9. Структура продажів скляної тари в Україні по каналах збуту (у натуральному вираженні),%
10. Прогнозні показники розвитку ринку скляної тари в Україні на 2013-2016 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.