in stock

Аналіз ринку склотари України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2013 року
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий / безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
2600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку склотари, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані про виробництво склотари, обсяги її експорту/імпорту, ємність ринку (в натуральних показниках) і темпи приросту. Скляна продукція широко використовується не тільки в харчовій промисловості, а й в інших галузях – хімічній, медичній і т. д. Відзначено, що на тлі зростання тенденції використовувати екологічні матеріали скляна тара набуває все більшої популярності, зростають обсяги її споживання в Україні. Цьому сприяє запровадження технологій оптимізації властивостей скла (полегшення упаковки і збільшення опору матеріалу температурним та іншим факторам). Досліджено динаміку обсягів внутрішнього виробництва скляної тари у сегментах (ємності зі скла для напоїв і харчових продуктів, банки зі скла для консервування та ін.) Зазначено, що понад 80 % продукції на ринку склотари виготовляють 5 основних операторів. Під час аналізу зовнішньоекономічної діяльності розглянуто динаміку обсягів і регіональну структуру експорту та імпорту скляної тари у натуральному вираженні. Відзначено, що коли в структурі імпорту домінує кольорове скло (понад 90 %) то в експорті також переважає кольорове скло (понад 55 %). Виконано структурування вподобань європейців за видами упаковки для алкогольних, безалкогольних та гарячих напоїв, а також за продажами скляної тари в Україні з огляду на канали збуту. Перераховано найбільших вітчизняних споживачів скляної тари (пляшок ємністю 0,33–1л ). Коротко описано цінову ситуацію на ринку. У зв'язку з розширенням сфер використання цього виду упаковки прогнозується збереження тенденції до зростання ємності ринку склотари в Україні.

Детальний зміст:

1. Місткість ринку  
2. Внутрішньо виробництво  
3. Зовнішньоекономічна діяльність  
4. Споживання продукції  
5. Цінова ситуація на ринку  
6. Прогноз розвитку ринку  
  

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.  
2. Динаміка обсягів виробництва скляної тари в розрізі сегментів в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.  
3. Динаміка обсягів експорту та імпорту скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.  
  

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.  
2. Динаміка обсягу виробництва скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.  
3. Структура виробництва скляної тари в Україні за 2009-2012 рр.. (у натуральному вираженні),%  
4. Регіональна структура експорту скляної тари з України за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%  
5. Регіональна структура імпорту скляної тари в Україні за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%  
6. Структурування імпорту та експорту склотари в розрізі безбарвного і кольорового скла за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%  
7. Структура ринку скляної тари в Україні за підсумками 2012 р. (у натуральному вираженні),%  
8. Структурування переваг європейців за видами упаковки для алкогольних, безалкогольних та гарячих напоїв,%  
9. Структура продажів скляної тари в Україні по каналах збуту (у натуральному вираженні),%  
10. Прогнозні показники розвитку ринку скляної тари в Україні на 2013-2016 рр.. (у натуральному вираженні), млн. шт.  
  

Зв'язатися з нами