in stock

Аналіз ринку скляної тари з коричневого, зеленого скла в Україні. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2012 року
Графіків і діаграм: 47
Таблиць: 16
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді ринку коричневої та зеленої склотари України, підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting, викладена історія розвитку ринку кольорової склотари (КСТ), його головні тенденції (серед яких заміщення склотари полімерними матеріалами, істотна залежність від споживчого попиту на суміжних ринках) і фактори, що визначають його розвиток. Зазначено, що КСТ є найкращою для упакованої продукції, крім того, сучасні технології дозволяють виготовляти полегшену тару будь-якої конфігурації. У структурі українського ринку склотари кольорові пляшки в 2011 р. становили 28%, з них 71,5% – зелені й оливкові (інші – коричневі). Ємність ринку, що обвалився в 2009 р., починає повільно відновлюватися, проте переважно за рахунок імпорту, оскільки в 2011 р. очікується скорочення виробництва й експорту. При цьому темпи зростання ємності в грошовому вираженні втричі перевищують відповідний натуральний показник, що свідчить про істотне подорожчання продукції. На ринку все ще домінує вітчизняна продукція, проте з 2009 р. до 2011 р. її частка скоротилася на 12,4 п. п. до 79,4%. Подані відомості щодо динаміки вітчизняного виробництва за 2006–2011 рр. із зазначенням компанії-виробника. Дані щодо провідних виробників містять загальну характеристику (із зазначенням виробничих потужностей, асортименту), контактні відомості та частки ринку. Виконана їх регіональна сегментація з виділенням спеціалізації (за кольором тари) і структурування за видами продукції, згідно з яким 66% КСТ використовується для розливу пива, напоїв, соків і 31% – для вина. Викладена конкурентна ситуація на ринку, оцінені його основні ризики. Вказано на нестабільність структури експорту пляшок за кольором скла. У 2011 р. 68,6% зеленого скла надходило до Білорусі, Польщі та Литви, 74,0% коричневого – до Німеччини. В імпорті домінує коричневе скло, яке надходить із Білорусі та Росії (разом – 86,4%), з останньої імпортується і 89,0% зелених скляних пляшок. Детально висвітлені питання ціноутворення і споживання КСТ з виділенням окремих ринків галузей – споживачів склотари. Розглянуто систему збуту КСТ, а також її асортимент за кольором, видом продукції, що пакується, обсягом тари. Великим замовникам реалізується 71,4% КСТ. На середньострокову перспективу прогнозується зростання ємності ринку кольорової склотари та скорочення частки імпорту у зв’язку з введенням нових виробничих потужностей українськими виробниками. Оцінена інвестиційна привабливість галузі.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку (історія розвитку ринку, специфіка, проблеми)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку
2. Виробництво та динаміка реалізації
2.1 Обсяг виробництва та реалізації в кількісних показниках (у штуках, з деталізацією за всіма виробниками пляшки з коричневого та зеленого скла)
2.2 Обсяг виробництва та реалізації у вартісних показниках
2.3 Динаміка зростання виробництва та реалізації товарів і послуг
3. Основні виробники на ринку України
3.1 Перелік основних виробників на ринкута їх опис
3.2 Структурування виробників (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.3 Частки основних виробників ринку
3.4 Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля
4.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами) з розбивкою за кольором скла у експортерами
4.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами) з розбивкою за кольором скла і споживачами (імпортерами), із зазначенням виробника імпортної пляшки
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію (внутрішні, експортні, імпортні ціни)
5.2 Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання товару на ринку
6.1 Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2 Опис основних споживачів кольорової скляної тари-пляшки в Україні (контрагенти, асортимент, кількість) з розбивкою за кольором скла та ємністю
6.3 Структурування та сегментація споживання
6.4 Ступінь задоволеності споживання
7. Канали збуту продукції
8. Асортимент продукції, представленої на ринку
9. Висновки. Прогнозні показники
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1 SWOT-аналіз ринкового напряму
10.2 Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток українського ринку кольорової скляної тари
2. Динаміка ємності ринку кольорової склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
3. Динаміка ємності ринку кольорової склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
4. Динаміка виробництва кольорової склотари вітчизняними операторами в 2006–2011 рр., млн шт.
5. Обсяг виробництва коричневої склотари на українському ринку в 2011 р., млн шт.
6. Динаміка обсягу експорту кольорової склотари в 2007–2011 рр. у натуральному (млн шт.) і грошовому (млн грн) вираженнях
7. Динаміка обсягу імпорту кольорової склотари в 2007–2011 рр. у натуральному (млн шт.) і грошовому (млн грн) вираженнях
8. Аналіз основних споживачів-імпортерів і зарубіжних виробників зелених скляних пляшок у 2011 р. у натуральному вираженні, тис. шт.
9. Аналіз основних споживачів-імпортерів і зарубіжних виробників коричневих скляних пляшок у 2011 р. у натуральному вираженні, тис. шт.
10. Динаміка виробництва і темпів зростання ринку пивобезалкогольної та алкогольної (вино, шампанське) продукції в Україні в 2009–2011 рр., тис. дал, %
11. Основні постачальники склотари виробникам пива в 2011 р.
12. Оцінка споживання коричневої склотари основними виробниками пива в Україні за результатами 2011 р., тис. шт.
13. Сегментування споживачів кольорової склотари на українському ринку
14. Загальний SWOT-аналіз українського ринку кольорової склотари
15. Ключові фактори успіху на ринку кольорової склотари України
16. Ризики на ринку кольорової склотари України

Перелік графіків і діаграм:

1. Тенденції на ринку кольорової скляної тари в 2008–2011 рр. у натуральному вираженні, темп зростання, % 
2. Динаміка ємності ринку кольорової склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
3. Динаміка ємності ринку кольорової склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
4. Структура тари і пакувальних матеріалів, які використовуються місцевими виробниками товарів і споживаються на внутрішньому ринку, за видом матеріалу в 2011 р. у натуральному вираженні, тонн, % 
5. Структурування українського виробництва скляної тари в розрізі її видів в 2011 р. у натуральному вираженні, тонн, % 
6. Динаміка частки імпортної кольорової склотари в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, %
7. Динаміка обсягу виробництва кольорової склотари у розрізі зеленого та коричневого скла в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
8. Структура спеціалізації виробників у розрізі кольору склотари (зелена, коричнева) в 2011 р. у натуральному вираженні, %
9. Динаміка виробництва скляної тари зеленого та коричневого кольору в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
10. Динаміка зростання виробництва в 2008–2011 рр. у натуральному і грошовому вираженні, %
11. Регіональна сегментація виробників кольорової скляної тари в Україні
12. Регіональна структура виробництва кольорової скляної тари в 2011 р. у натуральному вираженні, %
13. Структура спеціалізації виробників склотари в розрізі продукції з зеленого та коричневого скла в 2011 р. у натуральному вираженні, %
14. Спеціалізація вітчизняних підприємств за випуском зеленої і коричневої склотари в 2011 р.
15. Структура виробників у розрізі напрямів продукції, що випускається, в 2011 р. у натуральному вираженні, %
16. Частки основних виробників ринку в 2011 р. у натуральному вираженні, %
17. Структура експорту скляної тари в розрізі кольору в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, %  
18. Структура експорту скляної тари в розрізі кольору в 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, %  
19. Частки основних експортерів зеленої склотари в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
20. Географічна структура експорту зеленої скляної тари в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
21. Частки основних експортерів коричневої склотари в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
22. Географічна структура експорту коричневої скляної тари в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
23. Структура імпорту скляної тари в розрізі кольору в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, %  
24. Структура імпорту скляної тари в розрізі кольору в 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, %  
25. Структура імпорту зеленої тари в розрізі підприємств у 2011 р. у натуральному вираженні, %  
26. Географічна структура імпорту зеленних скляних пляшок у 2011 р. у натуральному вираженні, %  
27. Частка основних зарубіжних виробників – імпортерів зеленої склотари в 2011 рр. у натуральному вираженні, %  
28. Структура імпорту коричневої тари в розрізі підприємств у 2011 р. у натуральному вираженні, %  
29. Географічна структура імпорту коричневих скляних пляшок у 2011 р. у натуральному вираженні, % 
30. Частка основних зарубіжних виробників – імпортерів коричневої склотари в 2011 рр. у натуральному вираженні, %  
31. Динаміка цін на вітчизняну склотару в 2007–2011 рр., грн / шт.
32. Динаміка цін на імпортну склотару в 2007–2011 рр., грн / шт.
33. Динаміка цін на експортну склотару в 2007–2011 рр., грн / шт.
34. Структура ціни на склотару, %
35. Структура собівартості скляної тари станом на 2011 р., %
36. Основні фактори, що впливають на покупку і вибір кольорової склотари в 2011 р., %
37. Найбільші виробники пива в Україні в 2010–2011 рр. у натуральному вираженні, %  
38. Частки основних споживачів коричневої склотари в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
39. Частки основних операторів ринку безалкогольних напоїв України в 2011 р., %
40. Структурування кольорової склотари в розрізі обсягу в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
41. Структурування споживачів кольорової скляної тари в розрізі цінових сегментів у 2011 р. у грошовому вираженні, %  
42. Структура продажів кольорової склотари в Україні за каналами збуту в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
43. Частка збуту продукції на зовнішній і внутрішній ринки в 2011 р. у натуральному вираженні, %  
44. Система збуту на українському ринку скляної тари
45. Класифікація кольорових скляних пляшок на українському ринку
46. Прогнозні показники виробництва кольорової скляної тари в Україні в 2012–2015 рр., млн шт.
47. Частка імпортної коричневої склотари в 2011 р. у натуральному вираженні, %  

Зв'язатися з нами