Дата підготовки: | Грудень 2009 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку соків і томатної пасти України, в якому охарактеризовано основні тенденції розвитку даної галузі. Головними проблемами ринку соків і соковмісних напоїв залишаються нестабільність пропозиції сировинних матеріалів, які, в основному, закуповуються за кордоном, і зростання цін на них. До 2008 року рентабельність галузі становила 30-40%, а в кінці 2008 року зменшилася на 15-20 п.п. Представлена динаміка виробництва, експорту та імпорту соковмісних напоїв в Україні в 2005-2008 роках. Частка імпорту на ринку соків незначна (10% продажів), в основному, українці вважають за краще соки місцевого виробництва. Вивчено основні виробники соків і томатної пасти, їх асортимент продукції і обсяги виробництва. Відзначено, що за станом на 2009 рік на ринку соків працювало близько 20 великих виробників і близько 400 дрібних компаній. Основну частку ринку соків України (79%) займали 3 найбільших гравця: «Сандора», «Вітмарк-Україна» і «Ерлан». Ринок томатної пасти умовно розділяється на два сегменти: промисловий (де продукцію використовують в якості сировини для виготовлення соків, соусів і кетчупів) і споживчий. У 2009 році провідними виробниками томатної пасти в країні були компанії «Чумак», «АСС», «Одеський консервний завод» і «Луцьк Фудз», сумарна частка яких становила понад 85% від загального обсягу виробництва.