in stock

Аналіз ринку соків України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2012 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting аналіз ринку соку України містить основні показники виробництва, експорту / імпорту і в цілому ємності ринку, що дозволяють зробити висновок про ситуацію на ньому. Тенденції розвитку зумовлені тим, що соки не є продуктами першої необхідності, тому рівень їх споживання в Україні (11 л на рік на людину) істотно відстає від середньоєвропейського (31 л) і північноамериканського (52 л) показників. За період 2007–2011 рр. ємність ринку в натуральному вираженні скоротилася майже в 1,5 раза, а з її компонентів найсильніше зменшився експорт – майже в 2,5 раза. Водночас у грошовому вираженні, починаючи з 2010 р., показники зовнішньоекономічної діяльності зростають. Частка імпорту в ємності ринку в 2011 р. скоротилася в 1,9 раза від максимального значення в 2008 р. і склала 5,8%. Частка Росії в структурі експорту становить приблизно 57% за обома показниками. Трійка основних імпортерів – Бразилія, Нідерланди і Росія – придбавають більше половини української продукції. Провідний оператор ринку – компанія «Сандора», що охоплює в 2011 р. 46,5% ринку. Цій торговій марці надають перевагу більшість споживачів. Для українського ринку характерна ширша асортиментна пропозиція, ніж у Європі. При цьому найбільш популярними соками є мультивітамінний, апельсиновий, яблучний і томатний, а найкращою – літрова упаковка (за об’ємом) і картонна (за матеріалом). На вибір соку насамперед впливають його смак і якість, ціна є значно менш вагомим фактором. У січні 2011 р. в Україні відбувся стрибок цін на соки (на 19%). Зазначена висока цінова конкуренція серед українських виробників і необхідність активізувати діяльність у галузі брендингу та маркетингу.

Детальний зміст:

1. Загальні тенденції розвитку ринку
2. Зовнішньоекономічна діяльність
3. Основні оператори
4. Структура споживання
5. Вподобання споживачів
6. Цінова ситуація на ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку соку України в натуральному вираженні за 2007- І півріччя 2012 рр., тис . Тонн
2. Виробники соку і їх торгові марки

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємкості ринку соку в Україні в 2007-1 кв. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягів експорту та імпорту України в 2007-1 кв. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Географічна структура експорту соку в 1 кв. 2012 р., %
4. Географічна структура імпорту соку в 1 кв. 2012 р., %
5. Долі основних операторів ринку соку України станом на 2011 р., %
6. Споживання різних соків в Україні за 2011 р., %
7. Вподобання споживачів соків в розрізі ТМ, бал
8. Ключові фактори для споживачів під час вибору соку, %
9. Частота покупок споживачами соку, %
10. Вподобання споживачів соків в розрізі обсягів упаковки, %
11. Вподобання споживачів соків в розрізі видів упаковки, %
12. Динаміка середніх цін виробників за тонну натурального соку (окрім апельсинового) за 2010-2012 рр., грн.

Зв'язатися з нами