Дата підготовки: | Травень 2006 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували дослідження ринку снеків України. В огляді представлена оціночна ємність трьох ключових сегментів українського ринку снеків в 2004-2005 рр .: картопляні чіпси - 6,7 тис. тонн, зростання обсягів споживання в 2005 році + 25%; сухарики - 10 тис. тонн, приріст у 2005 році + 20%; екструзійні вироби - 3,4 тис. тонн (0%). У 2004 році український ринок снеків виріс в 1,5 рази, а в 2005 році - на 60%. Формуванню цієї тенденції сприяла низка чинників: зростання добробуту населення і збільшення витрат на продукти харчування; зростання пивного ринку; недостатньо розвинена система фаст-фудів. В даний час близько 80% ринку снеків доводиться на наступних гравців: "АВК" (ТМ "Мікс"), "Бриджтаун Фудс" (ТМ Chip & Go, "Три корочки"), Дніпропетровський КПК (ТМ "Золоте Зерно"), "Крафт Фудз "(ТМ" Люкс ", Cerezos)," Марком-С ", тепер компанія" Снек-Експорт "(ТМ" Козацька розвага ")," Меридіан Плюс "(ТМ" Клинское ")," Сибірський Берег "(" Кіріешкі " , "Компашки", "Бомбастер", "Чіпсони", Fan), "Світоч" (крекери), "Техноком" (ТМ "Бім Бім"), "Фактор" (ТМ "Флінт"). У сезоні 2006 року конкуренція на ринку посилиться і для утримання міцних позицій компаніям будуть потрібні постійні інновації. Гравці зосередяться на освоєнні нових видів снеків і оптимізації смаку продукції існуючих лінійок. У зв'язку з активізацією вітчизняних виробників і перенесенням зарубіжними компаніями свого виробництва на територію України будуть знижуватися обсяги імпортних поставок. Сухарики найближчим часом залишаться найдинамічнішим сегментом, проте експерти прогнозують протягом найближчих двох років зниження їх ринкової частки на користь горіхів і морепродуктів.
1. Загальна ситуація на ринку.
2. Основні гравці.
3. Зовнішня торгівля.
4. Реклама і маркетинг.
5. Обладнання та упаковка.
6. Прогноз на сезон 2006 року.
1. Знання українцями ТМ морепродуктів без підказки в 2005 році.
2. Знання українцями ТМ снеків і чіпсів в розрізі вікових груп в 2005 році.
3. ТМ снеків і чіпсів, що купуються частіше за інших в 2005 році.
4. Споживчі переваги ТМ снеків і чіпсів по містах - мільйонниках в 2005 році.
5. Марки снеків і чіпсів, що купуються частіше за інших в містах - мільйонниках в 2005 році.
6. ТМ сухариків, що купуються частіше за інших в Україні в 2005 році.
7. Знання українцями ТМ сухариків без підказки в 2005 році.
8. Знання марок сухариків без підказки по містах - мільйонниках в 2005 році.
9. ТМ сухариків, що купуються частіше за інших в 2005 році.
10. Знання українцями марок фасованих горішків без підказки в розрізі вікових груп в 2005 році.
11. Знання марок фасованих горішків без підказки по містах - мільйонниках в 2005 році.
12. ТМ фасованих горішків, що купуються частіше за інших в 2005 році.
13. ТМ фасованих горішків, що купуються частіше в містах - мільйонниках в 2005 році.
14. Загальна оцінка характеристик снекової продукції України.
1. Динаміка ємності ринку снеків в грошовому вираженні в 2003-2005 роках.
2. Структура київського ринку снеків в 2005 році.
3. Структура українського ринку снеків в 2005 році.
4. Знання українцями ТМ морепродуктів без підказки в 2005 році.
5. Знання українцями ТМ снеків і чіпсів без підказки в розрізі вікових груп в 2005 році.
6. ТМ снеків і чіпсів, що купуються частіше за інших в 2005 році.
7. Споживчі переваги ТМ снеків і чіпсів по містах - мільйонниках в 2005 році.
8. Марки снеків і чіпсів, що купуються частіше за інших в містах - мільйонниках в 2005 році.
9. ТМ сухариків, що купуються частіше за інших в Україні в 2005 році.
10. Знання українцями ТМ сухариків без підказки в 2005 році.
11. Знання марок сухариків без підказки по містах - мільйонниках в 2005 році.
12. ТМ сухариків, що купуються частіше за інших в 2005 році.
13. Знання українцями марок фасованих горішків без підказки в розрізі вікових груп в 2005 році.
14. ТМ фасованих горішків, що купуються частіше за інших в 2005 році.
15. ТМ фасованих горішків, що купуються частіше в містах - мільйонниках в 2005 році.