Дата підготовки: | Листопад 2011 року |
Кількість сторінок: | 85, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 40 |
Таблиць: | 53 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
У підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting огляді ринку мастильних матеріалів України розглянуті основні тенденції, що переважають на ринку, і спрогнозовані показники його розвитку в найближчі роки. Показано, що найбільшу кількість підприємств з виробництва мастильних матеріалів розташоване в Запорізькій, Полтавській і Черкаській областях, а також в місті Київ. При розгляді асортименту імпортних мастильних матеріалів, було відзначено, що найбільшою кількістю торгових марок представлені Німеччина, Нідерланди, Польща. Відзначено, що український ринок мастильних матеріалів перебувати на етапі розвитку. Розрахована ємність зазначеного ринку з виділенням його основних сегментів. Динаміка показників ринку показує, що він продовжує розвиватися переважно за рахунок імпорту. Частка українських виробників на ринку становить 13,66% в натуральному обсязі і 11,65% - у вартісному. Настільки мала частка українських операторів на ринку є наслідком неефективного використання виробничих потужностей на підприємствах, а також значного зносу основних засобів. Рівень зносу парку вітчизняної техніки досить високий, тому в найближчі роки варто очікувати його поновлення, що спричинить за собою деяке уповільнення зростання споживання мастильних матеріалів за рахунок більш економного споживання олій новою технікою.
1. Загальна характеристика українського ринку мастильних матеріалів для комерційного транспорту
1.1. Опис ринку мастильних матеріалів для комерційного транспорту, тенденції розвитку в 2006-2011 рр.
1.2. Оцінка ємності ринку мастильних матеріалів України для комерційного транспорту (CVL)
1.3. Структурування та сегментація ринку в розрізі торгових марок і виробників
2. Споживання мастильних матеріалів для комерційного транспорту на українському ринку
2.1. Складання переліку основних споживачів мастильних матеріалів CVL в розрізі галузей народного господарства:
- Найбільші с / г підприємства
- Транспортні компанії, що спеціалізуються на вантажних і пасажирських перевезеннях
- Компанії, які спеціалізуються на будівництві доріг, місцеві комунальні підприємства
- Нафтогазовидобувні підприємства
- Ремонтно-транспортні підприємства
- СТО комерційного транспорту (фірмові)
- Гірничодобувні підприємства
- Промислові підприємства (в розрізі основних сегментів)
- Приватні ліцензовані перевізники
- Залізна дорога
- Підприємства автомобілебудування (сегмент вантажівок і автобусів)
- Імпортери та / або представництва виробників іноземних транспортних засобів (CVL)
2.2. Оцінка споживання олій CVL по областям України
2.2.1. Розподіл регіонального споживання CVL с / г призначення (виходячи зі структури площ оброблених угідь)
2.2.2. Розподіл регіонального споживання CVL іншого призначення (виходячи зі структури парку зареєстрованих транспортних засобів)
2.3. Карта України з нанесенням найбільших споживачів мастильних матеріалів CVL в розрізі кожної області країни (виходячи з місця реєстрації підприємств)
3. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2011-2013 рр.
1. Динаміка парку автомобілів України в 2006-2011 (1 півріччя) рр.
2. Динаміка ємності ринку моторного масла для комерційного транспорту в натуральному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
3. Динаміка ємності ринку моторного масла для комерційного транспорту в вартісному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
4. Динаміка ємності ринку трансмісійного масла для комерційного транспорту в натуральному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
5. Динаміка ємності ринку трансмісійного масла для комерційного транспорту в вартісному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
6. Динаміка ємності ринку гідравлічного масла для комерційного транспорту в натуральному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
7. Динаміка ємності ринку гідравлічного масла для комерційного транспорту в вартісному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
8. Динаміка ємності ринку мастильних матеріалів для комерційного транспорту в натуральному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
9. Динаміка ємності ринку мастильних матеріалів для комерційного транспорту в вартісному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
10. Структура українського ринку СМ в розрізі підприємств-імпортерів в 2010 р в натуральних і вартісних величинах
11. Структура українського ринку СМ в розрізі вітчизняних виробників у 2010 р в натуральних показниках
12. Структура українського ринку СМ в розрізі компаній-виробників і торгових марок в 2010 р
13. Цінова сегментація торгових марок найбільших виробників мастильних матеріалів на українському ринку за станом на 2011 р
14. Володіння сільськогосподарської землі в Україні в розрізі основних операторів ринку 2011 р тис. Га
15. Фінансові показники основних оператор с / г ринку в Україні, 2008-2010 р, тис. Грн
16. Коефіцієнт зносу основних засобів основних гравців с / г галузі за результатами 2010 року,%
17. Великі оператори ринку транспортно-експедиторських послуг
18. Фінансові показники основних оператор с / г ринку в Україні, 2008-2010 р, грн
19. Коефіцієнт зносу основних засобів основних гравців с / г галузі за результатами 2010 року,%
20. Найбільші муніципальні автодорожні компанії
21. Основні оператори дорожньо-будівельного ринку
22. Фінансові показники основних публічних нафтогазовидобувних підприємств в Україні, 2008-2010 р, тис. Грн
23. Основні оператори ринку ремонтно-транспортних послуг
24. Список СТО для комерційного транспорту в Україні
25. Найбільші гірничодобувні підприємства України
26. Найбільші промислові підприємства України
27. Великі приватні оператори ринку перевезень
28. Показники фінансової діяльності ВАТ «Азовмаш»
29. Показники фінансової діяльності
30. ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод»
31. Показники фінансової діяльності ВАТ «Дніпровагонмаш»
32. Показники фінансової діяльності
33. ВАТ «Стахановський вагонобудівний завод»
34. Контактні дані основних вагонобудівних підприємств
35. Контактні дані заводів «Укрзалізниці»
36. Контактні дані виробничих підприємств «Укрзалізниці»
37. Показники фінансової діяльності ПАТ «ЗАЗ»
38. Контактна інформація ПАТ «ЗАЗ»
39. Показники фінансової діяльності ХК «АвтоКрАЗ»
40. Контактна інформація ХК «АвтоКрАЗ»
41. Показники фінансової діяльності Корпорації «Богдан»
42. Контактна інформація Корпорації «Богдан»
43. Показники фінансової діяльності ЗАТ «Бориспільський автозавод»
44. Контактна інформація ЗАТ «Бориспільський автозавод»
45. Показники фінансової діяльності ВАТ «Часівоярський ремзавод»
46. Контактна інформація ВАТ «Часівоярський ремзавод»
47. Показники фінансової діяльності ЗАТ «Чернігівський автозавод»
48. Контактна інформація ЗАТ «Чернігівський автозавод»
49. Контактна інформація ТОВ «Автомобільний завод« АнтоРус »
50. Показники фінансової діяльності ЗАТ «Завод комунального транспорту»
51. Контактна інформація ЗАТ «Завод комунального транспорту»
52. Імпортери іноземних транспортних засобів
53. Основні представництва виробників іноземних транспортних засобів
1. Структура споживання мастильних матеріалів для комерційного транспорту в 2011 р, в кількісному вираженні,%
2. Структура споживання мастильних матеріалів для комерційного транспорту в 2011 р, в кількісному вираженні, тонн
3. Структура споживання моторного масла в 2011 р, в кількісному вираженні,%
4. Структура споживання моторного масла в 2011 р, в кількісному вираженні, тонн
5. Структура споживання трансмісійного масла в 2011 р, в кількісному вираженні,%
6. Структура споживання трансмісійного масла в 2011 р, в кількісному вираженні, тонн
7. Структура споживання гідравлічного масла в 2011 р, в кількісному вираженні,%
8. Структура споживання гідравлічного масла в 2011 р, в кількісному вираженні, тонн
9. Цінова сегментація ринку СМ, 2008 г.,%
10. Цінова сегментація ринку СМ, 2008 г., тонн
11. Цінова сегментація ринку СМ, 2009 г.,%
12. Цінова сегментація ринку СМ, 2009 г., тонн
13. Цінова сегментація ринку СМ, 2010 р,%
14. Цінова сегментація ринку СМ, 2010 р, тонн
15. Динаміка ємності ринку мастильних матеріалів для комерційного транспорту в натуральному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
16. Динаміка ємності ринку мастильних матеріалів для комерційного транспорту в вартісному обсязі, 2006 - серпень 2011 рр.
17. Регіональне розподілення імпортерів мастильних матеріалів за станом на 2011 р
18. Регіональне розподілення вітчизняних виробників мастильних матеріалів за станом на 2011 р
19. Структура українського ринку СМ в розрізі компаній-виробників у 2010 р
20. Цінова сегментація торгових марок мастильних матеріалів в 2011 р
21. Структура використання с / г землі в Україні, тис. Га (станом на 01.2011)
22. Рейтинг великих власників с / г землі в 2011 р, тис. Га
23. Структура вантажоперевезень в Україні в 2002-2010 роках за видами транспорту, млн. тонн
24. Розподіл гравців ринку за типом в 2010 р,%
25. Розподіл регіонів України за посівними площами в 2010 році
26. Розподіл ВВП в розрізі регіонів України у 2010 році, млн грн
27. Регіональне розподілення парку комерційного транспорту України в 2010 році, од
28. Найбільші с / г підприємства
29. Транспортні компанії, що спеціалізуються на вантажних і пасажирських перевезеннях
30. Компанії, що спеціалізуються на будівництві доріг, місцеві комунальні підприємства
31. Нафтогазовидобувні підприємства
32. Ремонтно-транспортні підприємства
33. Вантажні СТО
34. Гірничодобувні підприємства
35. Промислові підприємства
36. Приватні ліцензовані перевізники
37. Залізниця
38. Підприємства автомобілебудування (сегмент вантажівок і автобусів)
39. Імпортери та представництва виробників іноземних транспортних засобів (CVL)
40. Ємність ринку мастильних матеріалів в 2010-2013 роках, т