Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку солодких безалкогольних напоїв (БАН) України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить його загальну характеристику, отриману на основі вивчення головних показників виробництва, експорту / імпорту та ємності ринку. Особливістю вітчизняного ринку солодких БАН є його практично повна залежність від внутрішнього виробництва – частка імпорту складає близько 1% у натуральному вираженні. Стосовно компонентів ємності ринку, то у натуральному вираженні всі вони суттєво скоротилися після 2008 р. і до сьогодні не можуть повернутися до докризових показників. А у грошовому вираженні всі показники, окрім імпорту, демонструють стійке зростання: базисний темп приросту ємності ринку за 2008–2012 рр. складає близько 44%. За видами продукції солодка вода ( у тому числі – газована мінеральна) займає понад 90% від загального обсягу виробництва. Головні споживачі українських солодких БАН – Росія, Молдова і Казахстан. Імпортують свою продукцію в Україну російські, швейцарські, австрійські, грузинські та голландські виробники. Наведено частки головних виробників та операторів ринку солодких БАН, що свідчить про високий ступінь узгодженості цих структур. Зазначено, що у структурі витрат українських домогосподарств на харчування у середньому близько 6% припадає на безалкогольні напої. Виконано структурування споживацьких переваг стосовно торгових марок солодких мінеральних вод і квасу. Вивчено цінову ситуацію та оцінено перспективи розвитку ринку. Очікується, що щорічний темп приросту складатиме 2–3% у натуральному вираженні.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку
2. Виробництво солодких безалкогольних напоїв
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Частки операторів ринку
5. Структура ринку
6. Уподобання споживачів
7. Цінова ситуація
8. Перспективи розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку солодких безалкогольних напоїв України за 2008–2012 рр. в натуральному (млн. дал) і грошовому (млн. грн.) вираженнях
2. Динаміка виробництва солодких безалкогольних напоїв України за 2008–2012 рр. в натуральному (млн. дал) і грошовому (млн. грн.) вираженнях
3. Динаміка індексу споживчих цін на безалкогольні напої в Україні за 2008–2012 рр.
4. Прогнозні показники ємності ринку солодких безалкогольних напоїв України на 2013–2016 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку солодких безалкогольних напоїв України за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
2. Структура виробництва солодких безалкогольних напоїв за видами продукції в Україні станом на 2012 р. (у натуральному вираженні), %
3. Динаміка експорту та імпорту солодких безалкогольних напоїв на ринку України за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
4. Структура експорту солодких безалкогольних напоїв з України за підсумками 2012 р. в натуральному вираженні, %
5. Структура імпорту солодких безалкогольних напоїв в Україну за підсумками 2012 р. в натуральному вираженні, %
6. Частки основних виробників ринку солодких безалкогольних напоїв в Україні станом на 2012 р. (у натуральному вираженні), %
7. Частки основних операторів ринку солодких безалкогольних напоїв в Україні станом на 2012 р. (у натуральному вираженні), %
8. Структура ринку солодких безалкогольних напоїв в Україні станом на 2012 р. (у натуральному вираженні), %
9. Структурування витрат домогосподарств в Україні за підсумками 3 кв. 2012 р., %
10. Структурування споживчих уподобань за торговими марками солодких мінеральних вод в Україні за підсумками 2012 р., %
11. Структурування споживчих уподобань за торговими марками квасу в Україні за підсумками 2012 р., %
12. Прогнозні показники ємності ринку солодких безалкогольних напоїв України на 2013–2016 рр. в натуральному вираженні, млн. дал