in stock

Аналіз ринку шоколаду і шоколадних виробів України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2012 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
1100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку шоколаду і шоколадних виробів, виконаний аналітиками компанії Pro-Consulting, містить відомості про ринок і характеристику ситуації на ньому. Подана динаміка показників ринку (виробництво, експорт, імпорт і ємність) у натуральному вираженні, що демонструє відсутність стійких тенденцій на ринку в післякризовий період, при стійкому зростанні даних у грошовому вираженні, що свідчить про збільшення вартості шоколадної продукції. Структурування потоків зовнішньої торгівлі в географічному розрізі показує, що найбільш інтенсивні зв’язки – з Росією (у грошовому вираженні – 61,2% в експорті та 59,6% в імпорті за даними за 2011 р.). Близько двох третин українського кондитерського ринку в цілому охоплюють компанії «Рошен», «Конті», «АВК», «Бісквіт-Шоколад» і «Житомирські Ласощі». При цьому майже третину кондитерського ринку займають шоколад та шоколадні вироби, в цьому сегменті переважає продукція вітчизняного виробництва (за 2009–2011 рр. – у діапазоні 76,3–84,7%), а в структурі каналів збуту – невеликі продуктові магазини (47,7% в 2011 р.). Перераховані основні гравці на ринку, виконане сегментування споживчих переваг за торговими марками. Проаналізовано цінову ситуацію на ринку, подані ціни на продукцію найбільш популярних торгових марок. Виконано середньострокове прогнозування ємності ринку шоколаду і шоколадних виробів. Зазначено, що підвищення цін на какаовмісні товари в Україні не очікується, оскільки більшість вітчизняних виробників мають або довгострокові контракти з фіксованою вартістю поставки, або значні запаси сировини.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку  
2. Структура ринку
3. Основні учасники ринку
4. Сегментація споживання
5. Цінова ситуація на ринку
6. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку шоколаду і шоколадних виробів в 2007-1пів. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Ціни на продукцію найбільш популярних ТМ в розрізі сегментів і показником маси станом на 2012 р., грн.

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємкість ринку шоколаду і шоколадних виробів в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Експорт шоколаду і шоколадних виробів в 2007-2011 рр., в грошовому і натуральному вираженні (млн.долл. США, тис. т)
3. Імпорт шоколаду і шоколадних виробів в 2007-2011 рр., в грошовому і натуральному вираженні (млн.долл. США, тис. т)
4. Географічна структура експорту шоколаду і шоколадних виробів з України в 2011 р., в грошовому вираженні, %
5. Географічна структура імпорту шоколаду і шоколадних виробів в Україну в 2011 р., в грошовому вираженні, %
6. Структура ринку в розрізі вітчизняних та імпортованих товарів в 2009-1 пів. 2012 рр., %
7. Структура каналів збуту для ринку шоколаду і шоколадних виробів в Україні в 2012 р., %
8. Структура ринку кондитерських виробів в Україні в 2009-2011 рр., %
9. Споживчі вподобання на українському ринку шоколаду і шоколадних виробів в 2009 р. по ТМ, %
10. Споживчі вподобання на українському ринку шоколаду і шоколадних виробів в 2011 р. по ТМ, %
11. Споживчі вподобання відносно виду шоколаду в Україні в 2012 р., %
12. Частота придбання шоколаду і шоколадних виробів в Україні в 2012 р., %
13. Динаміка цін на шоколад і шоколадні вироби від виробників в Україні в 2009-2011 рр., %
14. Прогноз ємкості ринку шоколаду і шоколадних виробів в 2009-2014 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн

Зв'язатися з нами