Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting зазначають, що кризовий період мало позначився на виробництві цукристих кондитерських виробів. Попит на продукцію, незважаючи на деяке зниження, все ж залишався досить високим. За даними офіційної статистики, виробництво цукристої групи кондитерських виробів за січень – вересень 2011 р. трохи знизилося – на 8,6%. Найбільш ємними категоріями продукції є карамель, тофі та ін. аналогічні солодощі (їх питома вага становить 37,7%), а також кондитерські вироби з цукру та його замінників, що містять какао (32,7%). Досліджуваний ринок характеризується високим ступенем конкуренції (спостерігаються активні процеси консолідації). Найбільш великими операторами є «ROSHEN», ЗАТ ВО «Конті», «АВК», «Бісквіт-шоколад», «Житомирські ласощі» і ВАТ «Полтавакондитер». Аналізуючи поведінку українських споживачів цукристих кондитерських виробів, можна зазначити, що найбільший попит має карамель (45%). Також популярними є інші цукристі кондитерські вироби, такі, наприклад, як халва й ірис (35%), неглазуровані цукерки (20%). Високий ступінь насичення ринку і труднощі, що виникають з просуванням за межами країни, у майбутньому можуть справляти негативний вплив на український ринок.
Детальний зміст:
1. Обсяг українського ринку, тенденції його розвитку
2. Основні оператори на вітчизняному ринку
3. Зовнішня торгівля
4. Перспективи розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Виробництво цукристих кондитерських виробів за січень – вересень 2011 р. у натуральному вираженні
2. Експорт цукристих кондитерських виробів у 2010–2011 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
3. Імпорт цукристих кондитерських виробів у 2010–2011 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура виробництва цукристих кондитерських виробів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
2. Регіональна структура виробництва цукристих кондитерських виробів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
3. Частка основних операторів на ринку цукрових кондитерських виробів України в 2011 р. у натуральному вираженні, %
4. Географія експортних поставок із країн СНД кондитерських виробів групи цукристих у 2011 р. у натуральному вираженні, %
5. Географія імпортних поставок кондитерських виробів групи цукристих у 2011 р. у натуральному вираженні, %
6. Структура споживання цукристих кондитерських виробів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
7. Прогнозні показники виробництва цукристих кондитерських виробів у натуральному вираженні, тис. тонн