Анотація до аналізу ринку:
Підготовлене аналітиками компанії Pro-Consulting дослідження ринку резервних газових генераторів містить глибинний аналіз переважаючих на ньому тенденцій. Указана ємність ринку газогенераторів в грошовому вираженні. Розрахована динаміка споживання газових генераторів в розрізі сегментів: основними галузями-споживачами є комерційна нерухомість і індустрія дозвілля. Детально розглянуто питання сировинної бази і технології виробництва резервних газових генераторов. Наведено перелік і опис основних операторів, розраховані їх частки ринку. Виконано структурування виробників в залежності від типу продукції: 77% операторів виробляють балонні ДКУ та інші товари-замінники, а 23% виробляють ДКУ «з врізкою». Найбільшою країною-імпортером газогенераторів є Китай (в натуральному вираженні) і Росія (в грошовому вираженні). Основними критеріями вибору при покупці газогенераторних установок є економічність, безперебійність електроживлення і ціна. Виконана сегментація споживачів газогенераторів по галузях, по типам власності підприємств і за специфікою споживання. Детально розглянуті брендинг і реклама, а також способи просування газових генераторних установок на ринку. У заключній частині дослідження наведено аналіз інвестиційної привабливості напрямки, а також прогнозні показники розвитку ринку.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2 Структурування операторів (по сегментах, спеціалізації, регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання товару на ринку
6.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
6.2 Структурування та сегментація споживання
7. Брендинг і реклама
8. Канали збуту продукції
9. Асортимент продукції, який представлений на ринку
10. Висновки. Прогнозні показники в 2009-2010 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Ціноутворення на газогенератори на ринку України на перше півріччя 2010 року
2. Розріз цін на газові генератори по потужності, грн.
3. Цінові діапазони газогенераторів SDMO (Франція)
4. Цінові діапазони газогенераторів Green Power (Китай)
5. Цінові діапазони газогенераторів Genmac (Італія)
6. Цінові діапазони газогенераторів AKSA (Туреччина)
7. Цінові діапазони газогенераторів Geko (Німеччина)
8. Цінові діапазони газогенераторів Caterpillar (США)
9. Цінові діапазони газогенераторів FG Wilson (Великобританія)
10. Вартість використання газогенераторів в 2010 р.
11. Вихідні дані для розрахунку ефективності використання генераторів
12. Ефективність використання генераторів різних джерел енергії
13. Основні групи споживачів газових генераторів (з врізкою) на українському ринку
14. Характеристика асортиментного ряду генераторів особливо ГГУ
15. Статті витрат при запуску виробництва газогенераторів
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка споживання газових генераторних установок в 2007-2010 рр., тис. дол. США
2. Структурування ринку електричних генераторів в Україні в 2009 році, %
3. Динаміка споживання газових генераторів «з врізкою» в розрізі по сегментах, 2008-2009 рр., тис. дол. США
4. Підтримуючі галузі для виробництва газогенераторів
5. Структура виробників на українському ринку в розрізі по сегментах
6. Виробники газових генераторних установок «з врізкою»" в розрізі по країнам, шт., перше піврічча 2010 р.
7. Виробники газових балонних генераторів в розрізі країн, шт., перше піврічча 2010 р.
8. Доля основних виробників газових генераторних установок на ринку України за 2009 рік, %
9. Структура імпорту генераторів в Україну за видами на 2009 рік, тис. дол. США
10. Структура імпорту газових генераторів в натуральному вираженні по країнах, перше піврічча 2010 р.
11. Імпорт в розрізі по країнах в грошовому вираженні за перше півріччя 2010 р., тис. дол. США
12. Структура імпорту генераторів залежно від потужності, 2009 р., %
13. Доля імпортерів генераторів «з врізкою» на українському ринку, 2010 р., %
14. Розріз цін на однофазні газові генератори, грн.
15. Розріз цін на трифазні газові генератори, грн.
16. Середні ціни на газові генератори на українському ринку, грн.
17. Структура цін газогенераторів на ринку України, перше півріччя 2010 р., %
18. Вартість газогенераторів в залежності від потужності
19. Доля основних критеріїв при виборі генеральної установки
20. Структура основних груп споживачів на ринку газових генераторних установок
21. Групи споживачів газогенераторів за типом структури за 2009 рік, %
22. Засоби просування газових генераторних установок
23. Структура збуту газогенераторів зарубіжними операторами на ринку України
24. Структура українського ринку газових генераторних установок
25. Класифікація генераторів
26. Прогнозні показники розвитку ринку в 2010-2012 рр., тис. дол. США