Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку засобів для догляду за волоссям в Україні підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting на основі узагальнення та структурування офіційної інформації (а саме, даних Держстату України) за вказаним ринком. Вказані три сегменти, на які поділяється досліджуваний ринок. Це Color – засоби для фарбування волосся (зокрема, фарба для волосся), Care – засоби для догляду за волоссям (шампуні, маски, кондиціонери, незмивні засоби), а також Styling – засоби для стайлінгу (лаки, пінки, муси, пасти, гелі тощо). Інформація подана за кожним сегментом, а також результуюча. У табличній формі представлені дані в натуральному і грошовому вираженні за обсягами реалізації продукції за період 2009 – 4 міс. 2012 рр. із виділенням брендів і торгових марок для найбільш великих з них. У розглянутому часовому періоді узагальнений обсяг реалізації демонструє стійке зростання. Щодо темпів приросту, то у вартісному вираженні за даними 2011 р. вони дещо (приблизно на 3 п. п.) перевищують відповідні темпи в натуральному вираженні. При цьому рівень концентрації ринку скорочується на тлі зниження часток провідних компаній-виробників (DPP, P&G, Schwarzkopf). У цілому за підсумками 2011 р. у структурі реалізації трійку лідерів складають у натуральному вираженні Estel (25,85%), Brelil (25,31%) і DPP (11,28%), а також Estel (28,33%), P&G (22,15%) і Brelil (15,25%) – у грошовому.
Детальний зміст:
1. Реалізація продуктів для салонів краси Color
2. Реалізація продуктів для салонів краси Care
3. Реалізація продуктів для салонів краси Styling
4. Реалізація продуктів для салонів краси Total
Перелік графіків і діаграм:
1. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Color) в Україні в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
2. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Color) в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
3. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Care) в Україні в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Care) в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
5. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Styling) в Україні в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
6. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Styling) в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
7. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Total) в Україні в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
8. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Total) в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.