in stock

Аналіз ринку продуктового рітейлу України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2012 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
1500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У дослідженні ринку продуктового рітейлу, проведеному аналітиками компанії Pro-Consulting, представлені етапи еволюції ринку роздрібної торгівлі України. Зазначено прибутковість торгівлі продуктами харчування як бізнесу, оскільки насиченість українського ринку продуктового рітейлу є однією з найнижчих серед європейських країн. Указано на інтенсивне збільшення роздрібного товарообігу: показники в грошовому вираженні за період 2007–2011 рр. виросли в 2,2 раза, що в основному зумовлено досить високими темпами зростання номінальної заробітної плати в Україні. У структурі каналів збуту переважають універсальні магазини (57% у 2011 р.), кіоски роздрібної торгівлі займають 24%, а спеціалізовані магазини – 8%. При цьому спостерігається стійке скорочення кількості продуктових магазинів. Залежно від розміру більше трьох чвертей складають магазини торговою площею до 120 кв. м, близько 15% магазинів мають площу до 400 кв. м. Частка гіпермаркетів (більше 2500 кв. м) трохи перевищує 1%. Наведено формати продовольчих магазинів за різними класифікаційними ознаками і вказані фактори, що впливають на розвиток окремих форматів. Динаміка роздрібних продажів укрупнених видів продукції свідчить, що в 2011 р. максимальні ланцюгові темпи приросту демонстрували масло (38%) і молочні продукти (19%). Третина українського ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в 2011 році охоплювали компанії Fozzy Group (торгові мережі Сільпо, Фора, гіпермаркет Fozzy, Бумі-маркет), «АТБ- маркет» і «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Процес розширення мереж вітчизняних і зарубіжних операторів у першу чергу характерний для міст з чисельністю населення 150–200 тис. осіб. Виконано прогнозування на середньострокову перспективу, згідно з яким очікується стійке зростання роздрібного товарообігу в 1,6 раза до 2015 року. Пріоритетним напрямом для рітейлерів є розвиток преміум сегмента. Також прогнозується збільшення частки дискаунтерів, оскільки цей формат продажів тільки починає розгортатися в Україні.

Детальний зміст:

1. Тенденції розвитку ринку
2. Структура роздрібного ринку України
3. Фактори, які впливають на ринок
4. Асортимент
5. Оператори ринку
6. Висновки і прогнози

Перелік таблиць:

1. Роздрібний товарообіг в Україні в розрізі продовольчих товарів за підсумками 1 кв. 2011-2012 рр.
2. Рейтинг основних операторів на українському ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами в 2011 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Еволюція роздрібної торгівлі України
2. Динаміка роздрібного товарообігу продовольчих товарів в Україну в 2007-1 кв. 2012 рр., млн. грн.
3. Структура роздрібних мереж в розрізі дислокації торгових точок в Україні за 5 місяців 2012 р., %
4. Динаміка кількості продовольчих магазинів в Україні за 2000-5 міс. 2012 рр., одиниць
5. Структура продуктового рітейлу залежно від спеціалізації магазинів в Україні в 2012 р., %
6. Формати продовольчих магазинів за різними визначеннями
7. Структура основних операторів українського ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в 2011 р.
8. Прогноз обсягу ринку продуктового рітейлу в Україні в 2012-2015 рр.

Зв'язатися з нами