Дата підготовки: | Липень 2008 року |
Кількість сторінок: | 65, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку продуктового рітейлу України. Наведено опис основних форматів оптової та роздрібної торгівлі: універсамів, супермаркетів, супермаркетів, магазинів формату Cash & Carry, магазинів низьких цін (дискаунтери) і магазинів біля будинку. За останні роки роздрібний товарообіг значно збільшився і склав у 2007 році 318,72 млрд грн, що в порівнянних цінах на 28,8% перевищує обсяги 2006 року. Реальний обсяг ринку більше статистичного, оскільки його значна частина знаходиться в тіні. Відзначено, що у всіх містах України ведеться боротьба місцевої влади проти стихійних ринків, відкритих наметів, контейнерів, кіосків. У Києві близько 80% споживачів вважають за краще робити покупки в супер- і гіпермаркетах. Ринки як і раніше є основними конкурентами мережевого роздробу, особливо в регіонах: згідно сегментації форматів торгівлі продуктами харчування, 46% продукції реалізується через ринки і стихійну торгівлю. Як прогнозне напрямок розвитку ринку вказано поступове скорочення частки продажів повсякденних товарів через звичайні магазини на користь супер- і гіпермаркетів. Очікується, що зростання загальної кількості торгових точок стандартної роздробу до 2010 року виросте до 30,5 тис. одиниць.
1. Основні формати оптової та роздрібної торгівлі
2. Загальна ситуація на ринку рітейлу
3. Структура ринку
4. Діючі продуктові ритейл-мережі на території України
5. Висновки
1. Основні продуктові мережі, що діють на території України в 2003 році
2. Основні продуктові ритейл-мережі України в 2006 році
3. Структура ринку мереженого ритейлу продуктами харчування в 2007 році (оцінка)
1. Динаміка приросту роздрібного товарообігу в Україні в порівняльних цінах в 2000-2007 рр.,%
2. Динаміка приросту роздрібного товарообігу в Києві в порівняльних цінах в 2006-2007 рр.,%
3. Структура роздрібних мереж в розрізі покриття компаній в Україні в 2007 році,%
4. Структура роздрібних мереж в розрізі покриття торгових точок в Україні в 2007 році,%
5. Структура роздрібних мереж в розрізі дислокації торгових точок в Україні в 2007 році,%
6. Частки сучасних форматів в структурі торгівлі продуктами харчування в Україні в 2007 році,%
7. Основні місця покупок непродовольчих товарів по групам в Києві в 2007 році,%
8. Структура розташування роздрібних торгових точок в Україні в 2007 році,%
9. Структура спеціалізації торгових точок в Україні в 2007 році,%