in stock

Аналіз ринку продуктового рітейлу України. 2008

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2008 року
Кількість сторінок: 65, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
1300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку продуктового рітейлу України. Наведено опис основних форматів оптової та роздрібної торгівлі: універсамів, супермаркетів, супермаркетів, магазинів формату Cash & Carry, магазинів низьких цін (дискаунтери) і магазинів біля будинку. За останні роки роздрібний товарообіг значно збільшився і склав у 2007 році 318,72 млрд грн, що в порівнянних цінах на 28,8% перевищує обсяги 2006 року. Реальний обсяг ринку більше статистичного, оскільки його значна частина знаходиться в тіні. Відзначено, що у всіх містах України ведеться боротьба місцевої влади проти стихійних ринків, відкритих наметів, контейнерів, кіосків. У Києві близько 80% споживачів вважають за краще робити покупки в супер- і гіпермаркетах. Ринки як і раніше є основними конкурентами мережевого роздробу, особливо в регіонах: згідно сегментації форматів торгівлі продуктами харчування, 46% продукції реалізується через ринки і стихійну торгівлю. Як прогнозне напрямок розвитку ринку вказано поступове скорочення частки продажів повсякденних товарів через звичайні магазини на користь супер- і гіпермаркетів. Очікується, що зростання загальної кількості торгових точок стандартної роздробу до 2010 року виросте до 30,5 тис. одиниць.

Детальний зміст:

1. Основні формати оптової та роздрібної торгівлі
2. Загальна ситуація на ринку рітейлу
3. Структура ринку
4. Діючі продуктові ритейл-мережі на території України
5. Висновки

Перелік таблиць:

1. Основні продуктові мережі, що діють на території України в 2003 році
2. Основні продуктові ритейл-мережі України в 2006 році
3. Структура ринку мереженого ритейлу продуктами харчування в 2007 році (оцінка)

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка приросту роздрібного товарообігу в Україні в порівняльних цінах в 2000-2007 рр.,%
2. Динаміка приросту роздрібного товарообігу в Києві в порівняльних цінах в 2006-2007 рр.,%
3. Структура роздрібних мереж в розрізі покриття компаній в Україні в 2007 році,%
4. Структура роздрібних мереж в розрізі покриття торгових точок в Україні в 2007 році,%
5. Структура роздрібних мереж в розрізі дислокації торгових точок в Україні в 2007 році,%
6. Частки сучасних форматів в структурі торгівлі продуктами харчування в Україні в 2007 році,%
7. Основні місця покупок непродовольчих товарів по групам в Києві в 2007 році,%
8. Структура розташування роздрібних торгових точок в Україні в 2007 році,%
9. Структура спеціалізації торгових точок в Україні в 2007 році,%

Зв'язатися з нами