in stock

Аналіз ринку продуктів глибокої заморозки. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2012 року
Кількість сторінок:  10, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 11
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
1250 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У рамках дослідження українського ринку продуктів глибокого заморожування (морепродукти, овочі та фрукти) аналітиками компанії Pro-Consulting розглянута ситуація на ринку, його основні тенденції, освітлена цінова політика та система збуту продукції. Огляд містить аналіз базової інформації за вказаними сегментами ринку, при цьому зазначено, що в післякризовий період показники ємності ринку в цілому не повернулися на рівень 2008 р., максимальне скорочення мало місце для морепродуктів, а темпи приросту за сегментами змінювалися синхронно. У загальному споживанні щороку скорочується частка імпортної продукції, за даними за 2011 р. у сегменті морепродуктів вона становила 11%, а для овочів та плодів – приблизно по 40%. На ринку заморожених морепродуктів близько 57% продукції постачають Канада, Китай і Гренландія, за овочами та плодами домінує Польща з показником близько 80% у натуральному і вартісному вираженні. Щодо експортних поставок основною країною – споживачем української продукції є Росія (88,2% і 86,6% товарного та грошового потоків відповідно). Розглянуто посегментна структура споживання. Представлені основні гравці сегмента морепродуктів і товарні марки ринку плодоовочевої заморозки із зазначенням рівня ринкової присутності. Критерії прийняття рішення про покупку продуктів глибокої заморозки (натуральність, якість, ціна, упаковка) структуровані за важливістю. Побудований портрет споживача: жителі мегаполісів у віці 25–54 року (найбільш активні – жінки віком 30–40 років), сімейні, які мають вищу освіту і гідно оплачувану роботу. У структурі системи збуту продукції глибокої заморозки в натуральному вираженні більше половини (55% у 2012 р.) займають супермаркети. Відзначено перспективність вітчизняного ринку продуктів глибокої заморозки, зумовлену низкою факторів, серед яких: зміна раціону харчування; прискорення ритму життя українців; підвищення матеріального рівня населення та ін. Важливими моментами є впровадження нових технологій виробництва (і у зв’язку з цим – підвищення якості продукції та поліпшення зовнішнього вигляду упаковки) та загострення конкуренції.

Детальний зміст:

1. Обсяг українського ринку, тенденції його розвитку
2. Регіональна структура експорту і імпорту 
3. Структура ринку
4. Основні гравці на ринку
5. Споживачі та їх вподобання 
6. Цінова політика і система збуту продукції глибокої заморозки на ринку
7. Перспективи розвитку ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємкості ринку продуктів глибокої заморозки у 2007-серпень 2011 р., натуральне выраження, тис. тонн
2. Регіональна структура імпорту заморожених морепродуктів в натуральному обсязі станом на 2012 р., %
3. Регіональна структура імпорту заморожених овочів та фруктів станом на 2012 р., у натуральному і грошовому обсязі, %
4. Регіональна структура експорту заморожених овочів та фруктів станом на 2012 р., у натуральному і грошовому обсязі, %
5. Структура споживання заморожених овочів станом на 2012 р., у натуральному вираженні, % 
6. Структура споживання заморожених плодів станом на 2012 р., у натуральному вираженні, % 
7. Структура споживання заморожених морепродуктів у 2012 р., у натуральному вираженні, % 
8. Основні оператори на ринку заморожених морепродуктів за підсумками 2011 р., у натуральному вираженні, %
9. Основні торгові марки на ринку замороженої плодоовощної продукції за підсумками 2011 р., у натуральному вираженні, %
10. Важливість критеріїв при ухваленні рішення про покупку продуктів глибокої заморозки, %
11. Структура системи збуту продукції глибокої заморозки станом на 2012 р., у натуральному вираженні, %

Зв'язатися з нами