Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку продукції з природного каменю (габро і базальт). Відзначено, що в останні роки, природний камінь як облицювальний матеріал став дуже популярний і користується попитом у споживачів з приватними будинками і квартирами. Серед основної продукції, виробленої з габро і базальту, варто виділити бруківку, тротуарну, фасадну і підлогову плитку, дорожні бордюри, камінь в слябах, заготовки під пам'ятники, підвіконня, стільниці та іншу продукцію. Виявлено, що показники вітчизняного ринку габро і базальту істотно знизилися в 2009 році у зв'язку з кризою: споживання на ринку скоротилася на 59,3% в порівнянні 2008 роком, обсяги виробництва - на 50,6%. При цьому в 2010 році обсяги експорту перевищили показники 2008 року, що свідчить про використання вітчизняними виробниками зовнішніх ринків для компенсації зниження споживання на внутрішньому ринку. У звіті детально структурований ринок габба і базальту в залежності від виробленої продукції, розміру зерен породи і т. Д. Основними операторами цього ринку є ТОВ "Комунальник", Viva Gran, "РЕМТЕХСНАБ", "Амід", "Антик», «Полісся» . Найбільшу частку ринку займає «Антик» - 14,5%, менш значні частки у «Аміда» (13,7%), «Полісся» (11,4%) і ін. Сальдо зовнішньої торгівлі на ринку продукції з габро і базальту є позитивним: експорт продукції значно перевищує імпорт (в 50 разів більше в натуральному і в 24 рази - в грошовому вираженні). У 2010 році українські підприємства експортували 107 тисяч тонн продукції. Основними країнами-експортерами виступають Росія, Білорусь, Італія, Польща, Китай, Грузія. Основні країни-імпортери це - Китай, Японія, Вірменія, Індія, Фінляндія. У дослідженні ринку акцентовано увагу на ціновій політиці, факторах, які впливають на формування ціни, переваги споживачів щодо товару. Наведено детальний структурування та сегментація споживачів, описані основні інструменти просування продукції і канали збуту на українському ринку.
В результаті дослідження відзначено, що Україна володіє значними запасами природного каменю, особливо таких порід, як граніт, базальт і габро. При цьому внутрішній ринок все ще далекий від рівня європейських країн. Тому в середньостроковій перспективі спрогнозовано відновлення обсягів ринку до докризових показників і продовження зростання на рівні 5 - 10% в рік.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика українського ринку продукції з природного каменю (габро і базальт)
1.1 Опис ринку (специфіка, проблеми розвитку ринку)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку (основні тренди, напрямки на українському ринку)
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2006-2010 рр. (показники внутрішнього виробництва, зовнішньої торгівлі, споживання досліджуваної продукції)
1.4 Сегментація і структурування ринку (виокремлення привабливих сегментів на ринку)
1.5 Сировинна база, технологія виробництва продукції з природного каменю (габро і базальт) на українському ринку
2. Виробництво і динаміка реалізації продукції з природного каменю (габро і базальт) на українському ринку в 2006-2010 рр.
2.1 Динаміка зростання виробництва і реалізації товарів і послуг (2006-2010 рр.)
3. Основні оператори українського ринку продукції з природного каменю (габро і базальт)
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2 Структурування операторів (по сегментах, групах, спеціалізації, регіонально)
3.3 Долі основних операторів на українському ринку продукції з природного каменю
3.4 Ступінь конкуренції і ризики
4. Зовнішня торгівля на українському ринку продукції з природного каменю (габро і базальт)
4.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
4.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5. Ціна і ціноутворення на українському ринку продукції з природного каменю
5.1 Динаміка цін на продукцію (рівень цін на продукцію)
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання продукції на ринку
6.1 Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2 Структурування та сегментація споживачів
6.3 Потреба в продукції з природного каменю (рівень потреби, насиченості ринку)
6.4 Ступінь задоволеності споживачів
7. Брендинг і реклама продукції основними операторами ринку
8. Канали збуту продукції з природного каменю на українському ринку
9. Асортимент продукції, представленої на ринку
10. Висновок. Прогнозні показники (2011-2013 рр.): тенденції розвитку ринку, поява нових операторів, підвищення рівня конкуренції, зростання попиту на продукцію)
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку (виявлення ринкових загроз/можливостей на українському ринку продукції з природного каменю)
11.2 Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку базальту і габро України в 2006-2010 рр., тонн
2. Запаси різних видів облицювального каменю в Україні
3. Основні родовища габро і базальту в Україні
4. Аналіз асортиментних позицій операторів в 2011 році
5. Структурування операторів в розрізі основних асортиментних груп
6. Структурування основних операторів в залежності від географічного критерію
7. Структура експорту продукції з габро і базальту з України в 2010 р. по країнах і за видами продукції
8. Основні оператори-виробники продукції з габро і базальту Росії
9. Основні оператори-виробники продукції з габро і базальту Італії
10. Основні оператори-виробники продукції з габро і базальту Польщі
11. Структура імпорту продукції з габро і базальту з України в 2010 році по країнах і видам продукції
12. Середні ціни на основні види продукції з габро і базальту в 2010 році, грн.
13. Список основних споживачів продукції з природного каменю в розрізі сегментів
14. Асортимент продукції з габро і базальту, який представлений на ринку
15. Загальний SWOT-аналіз виробництва продукції з природного каменю
Перелік графіків і діаграм:
1. Класифікація природного каменю в залежності від твердості породи
2. Класифікація габро і базальту в залежності від розміру зерен породи
3. Структурування ринку базальту і габро в залежності від виду продукції, що виробляється
4. Долі виробництва основної продукції з габро і базальту, в натуральному вираженні в 2010 році
5. Динаміка зростання виробництва основної продукції з габро і базальту, в натуральному вираженні в 2010 році, т, %
6. Структурування операторів в залежності від географічного критерію в 2010 р., %
7. Долі основних операторів на ринку продукції з природного каменю в 2010 р., % (у грошовому вираженні)
8. Основні напрямки конкуренції на українському ринку продукції з природного каменю
9. Обсяг експорту продукції з габро і базальту з України в 2006-2010 рр., в натуральному і грошовому вираженні, тис. тонн і млн. доларів США
10. Структура експорту продукції з габро і базальту з України в 2010 р. по країнах, %
11. Експорт продукції з габро і базальту з України в 2006-2010 рр. за видами, тис. тонн
12. Обсяг імпорту продукції з габро і базальту в Україну в 2006-2010 рр., в натуральному і грошовому вираженні, тонн і тис. доларів США
13. Структура імпорту продукції з габро і базальту з України в 2010 році по країнах, %
14. Імпорт продукції з габро і базальту з України в 2006-2010 роках за видами, тонн
15. Динаміка зміни цін на продукцію з природного каменю (габро і базальт) в 2006-2010 рр., %
16. Діапазони середніх цін на основні види продукції з габро і базальту в 2010 році, грн.
17. Структура собівартості на ринку виробництва продукції з природного каменю (габро, базальт) в 2010 році, %
18. Структура продажів природного каменю в Україні в 2007-2010 рр. по споживачах, %
19. Долі споживання основної продукції з природного каменю в 2010 році, %
20. Способи просування продукції з природного каменю (габро і базальт) на українському ринку
21. Класифікація бруківки в залежності від обробки і розміру
22. Прогноз ємності вітчизняного ринку граніту і габро, в натуральних показниках в 2011-2013 рр., тонн, %
23. Прогноз динаміки зміни цін на продукцію з природного каменю (габро і базальт) в 2011-2013 рр., %