Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting детально досліджували ринок презервативів в Україні. Розглянуто основні використовувані види засобів контрацепції. Як основна причина зростання обсягів продажів чоловічих презервативів зазначено те, що презерватив є не тільки протизаплідним засобом, а й надійним засобом захисту від захворювань, що передаються статевим шляхом (насамперед СНІДу). Описано причини зниження ефективності застосування презервативів. Динаміка ємності ринку за період 2007 – 9 місяців 2012 рр. демонструє нестійкий характер показників виробництва, експорту та імпорту в натуральному і вартісному вираженні, а також свідчить про достатньо високий рівень реекспорту цієї продукції. Висвітлено переваги та недоліки латексних і поліуретанових презервативів. Зазначено, що провідні торгові марки представлені в стандартній (3 шт.) і економічній (12 шт.) упаковках. Ринок структурований за торговими марками й асортиментною пропозицією, а також ціновими сегментами (високий (53,3% ринку), середній, низький). Детально розглянуто державне регулювання галузі з виділенням зовнішньоекономічних аспектів. Перелік основних українських і зарубіжних гравців ринку презервативів доповнений їх асортиментною пропозицією, частками ринку (із зазначенням, що більше половини ринку складає продукція ТМ Contex і Durex), структуруванням за країнами походження, цільовою аудиторією, видами (класичні, особливо тонкі, збільшеного розміру, особливої форми тощо) і ціновими категоріями. Вивчено загальноекономічні, галузеві та внутрішньовиробничі ризики. При аналізі ціноутворення подані дані щодо динаміки індексу цін імпорту, торгових націнок за точками продажів, середніх цін реалізації за асортиментною лінійкою провідних торгових марок. Зазначено, що в 2011 р. у структурі засобів контрацепції презервативи склали 68,4%. Подані критерії сегментації ринку презервативів (віковий, цінової, географічний та ін.) Розглянуто канали збуту продукції з виділенням ринку кондоматів. Результати середньострокового прогнозування свідчать про очікуване збільшення ємності українського ринку презервативів.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку презервативів в Україні
1.1 Аналіз розвитку ринку контрацептивів (в т.ч. презервативів) в 2007-2012 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2007-2012 рр.
1.3 Сегментація і структурування ринку презервативів
2. Державне регулювання ринку презервативів
2.1 Державне регулювання галузі в Україні
2.2 Регулювання зовнішньоекономічної діяльності на ринку презервативів (визначення оптимальних каналів розподілу продукції закордонного виробництва на українському ринку)
3. Виробництво і динаміка реалізації презервативів в Україні
3.1 Обсяг виробництва презервативів в кількісних показниках в 2007-2012 рр.
3.2 Обсяг реалізації презервативів в вартісних показниках в 2007-2012 рр.
4. Основні оператори на ринку презервативів
4.1 Перелік основних вітчизняних і зарубіжних операторів ринку презервативів і їх опис
4.2 Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
4.4 Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт презервативів (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5.2 Імпорт презервативів (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6. Ціна та ціноутворення на ринку контрацептивів
6.1 Динаміка цін виробників на презервативи
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання презервативів на ринку
7.1 Переваги споживачів, щодо засобів контрацепції (в т. ч. презервативів), портрет споживача
7.2 Структурування та сегментація споживання
7.3 Потреба в товарі. Ступінь задоволеності споживача
8. Канали збуту продукції на ринку України (побудова каналів розподілу)
8.1 Традиційні канали збуту презервативів
8.2 Перспективи розвитку вендингу, як каналу збуту презервативів і інших санітарно-гігієнічних засобів
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку столового винограду в 2012-2015 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
10.2 Наявні ризики і бар’єри входження на ринок
Перелік таблиць:
1. Основні фактори впливу на розвиток ринку контрацептивів в Україні в 2012 р.
2. Динаміка ємності ринку презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, млн. штук
3. Динаміка ємності ринку презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
4. Структурування ринку в розрізі торгових марок і асортиментної пропозиції
5. Порівняльна характеристика основних вимог стандарту Європейського Союзу і ГОСТу 4645-81
6. Імпортне регулювання ввезення в Україну оболонкових контрацептивів (Код товару: 4014 10 00 00)
7. Динаміка обсягів виробництва презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в
натуральному вираженні, тис. штук
8. Динаміка обсягів виробництва презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в
натуральному вираженні, тис. штук
9. Ризики на ринку презервативів України
10. Динаміка експорту оболонкових контрацептивів в Україну в 2007-9 міс. 2012 рр.
11. Динаміка імпорту оболонкових контрацептивів в Україну в 2007-9 міс. 2012 рр.
12. Розрахунок вартості презервативів по ланцюжку «виробник-торгівля-оптова торгівля-роздрібна торгівля» в Україні станом на 2012 р., грн./упак. (3 шт.)
13. Динаміка індексу імпортних цін презервативів в 2008-9 міс. 2012 рр., %
14. Торгові націнки на презервативи в розрізі точок продажів в Україні станом на 2012 р., %
15. Середні ціни реалізації презервативів Contex в Україні станом на 2012 р., грн./упаковка
16. Середні ціни реалізації презервативів Durex в Україні станом на 2012 р., грн./упаковка
17. Середні ціни реалізації презервативів в Україні станом на 2012 р., грн./упаковка
18. Сегментування ринку презервативів в Україні в 2011 р.
19. Адреса кондоматів, які належать MedPack Swiss AG в розрізі регіонів України станом на 2012 р.
20. Ціни на кондомати і супутнє обладнання в Україні за станом на 2012 р., грн.
21. Прогнозні показники ємності ринку презервативів України в 2012-2015 рр., в натуральному (млн. штук) і грошовому (тис. грн.) вираженні
22. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку презервативів
23. Основні вхідні бар'єри на ринку презервативів
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємкості ринку презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, млн. штук
2. Динаміка ємкості ринку презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
3. Структурування ринку презервативів в розрізі видів
4. Структурування основних торгових марок в розрізі цінових сегментів
5. Структурування ринку презервативів в розрізі цінових сегментів
6. Структурування ринку презервативів в розрізі країн і ТМ в Україні за підсумками 2011 р.
7. Динаміка обсягів виробництва презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в
натуральному вираженні, тис. штук
8. Динаміка обсягів виробництва презервативів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в
грошовому вираженні, тис. грн.
9. Структурування ринку презервативів в розрізі країн походження основних ТМ в Україні станом на 2012 р.
10. Структуризація ринку презервативів за цільовими аудиторіями
11. Структурування українського ринку презервативів в розрізі цінових сегментів станом на 2012 р.
12. Долі ринку основних операторів українського ринку презервативів за підсумками 2011 р.
13. Динаміка експорту оболонкових контрацептивів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, млн. штук
14. Динаміка експорту оболонкових контрацептивів в Україні в 2007-9 міс. 2012 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США
15. Структура експорту презервативів з України за підсумками 2011 р., в натуральному вираженні, %
16. Структура експорту презервативів з України за підсумками 9 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
17. Динаміка імпорту оболонкових контрацептивів в Україну в 2007-9 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, млн. штук
18. Динаміка імпорту оболонкових контрацептивів в Україну в 2007-9 міс. 2012 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США
19. Структура імпорту презервативів в Україну в розрізі основних країн-постачальників за підсумками 2011 р., в натуральному вираженні, %
20. Структура імпорту презервативів в Україну в розрізі основних країн-постачальників за підсумками 9 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
21. Структурування споживачів засобів контрацепції в розрізі переваг в Україні за підсумками 2011 р., %
22. Структурування переваг споживачів презервативів в розрізі ТМ в Україні за підсумками 2011 р., %
23. Структурування споживачів в розрізі інформованості про захисні властивості презерватива в Україні в 2011 р., %
24. Структурування споживання презервативів в розрізі вікових груп за підсумками 2011 р., %
25. Структурування українського ринку презервативів в розрізі цінових сегментів станом на 2012 р.
26. Структурування основних покупців презервативів в статевому розрізі станом на 2011 р., %
27. Структура збуту засобів контрацепції операторами на споживчий ринок
28. Структурування основних каналів збуту презервативів в Україні за підсумками 2011 р., %
29. Структурування точок продажів презервативів в розрізі кількості представлених ТМ в Україні станом на 2012 р., %
30. Структурування кондоматів, які належать MedPack Swiss AG в розрізі регіонів України станом на 2012 р.
31. Структурування переваг споживачів, щодо місць розташування кондоматів в Україні станом на 2012 р., %
32. Структурування потенційних споживачів презервативів за статевою та віковим критерієм за принципом наявності сексуальних відносин раз в тиждень або частіше, %
33. Прогнозні показники ємності ринку презервативів України в 2012-2015 рр., в натуральному вираженні, млн. штук
34. Прогнозні показники ємності ринку презервативів України в 2012-2015 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.