Дата підготовки: | Листопад 2011 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting огляд ринку підвісних стель України містить короткі тенденції розвитку даного напрямку, а також динаміку обсягів ринку за 2006-2011 рр. З огляду на функціональні характеристики, підвісні стелі найчастіше є оптимальним рішенням у здійсненні внутрішньої обробки об'єктів комерційної нерухомості. Тому відновлення припинених і реалізація нових проектів в сфері будівництва зумовили хороший старт для відновлення зазначеного ринку після кризи. Асортимент підвісних стель досить широкий і передбачає різноманітність матеріалів. Окрему увагу під час проведення дослідження ринку приділяється вивченню його структури в залежності від основних видів підвісних стель. Відзначено достатню сталість структури ринку і превалювання частки конструкцій з мінерального волокна. В ході вивчення операторів ринку зроблено висновок, що на українському ринку підвісних систем широко представлена продукція іноземних виробників (близько 90%), зокрема таких світових компаній, як Armstrong, Celotex, AMP, Ecophon, Akusto, OWA. Однією з тенденцій ринку останнім часом є істотне збільшення частки китайських виробників. Наведено дані по частці основних операторів в сегменті підвісних стель з мінеральних волокон і в сегменті натяжних стель. При проведенні дослідження зроблено акцент на вивченні споживчих переваг і структуруванні основних споживачів. Також розглядається цінова політика, політика просування продукції на ринку, його перспективність.