in stock

Аналіз ринку підвісних стель України. 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2011 року
Кількість сторінок:  7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting огляд ринку підвісних стель України містить короткі тенденції розвитку даного напрямку, а також динаміку обсягів ринку за 2006-2011 рр. З огляду на функціональні характеристики, підвісні стелі найчастіше є оптимальним рішенням у здійсненні внутрішньої обробки об'єктів комерційної нерухомості. Тому відновлення припинених і реалізація нових проектів в сфері будівництва зумовили хороший старт для відновлення зазначеного ринку після кризи. Асортимент підвісних стель досить широкий і передбачає різноманітність матеріалів. Окрему увагу під час проведення дослідження ринку приділяється вивченню його структури в залежності від основних видів підвісних стель. Відзначено достатню сталість структури ринку і превалювання частки конструкцій з мінерального волокна. В ході вивчення операторів ринку зроблено висновок, що на українському ринку підвісних систем широко представлена ​​продукція іноземних виробників (близько 90%), зокрема таких світових компаній, як Armstrong, Celotex, AMP, Ecophon, Akusto, OWA. Однією з тенденцій ринку останнім часом є істотне збільшення частки китайських виробників. Наведено дані по частці основних операторів в сегменті підвісних стель з мінеральних волокон і в сегменті натяжних стель. При проведенні дослідження зроблено акцент на вивченні споживчих переваг і структуруванні основних споживачів. Також розглядається цінова політика, політика просування продукції на ринку, його перспективність.

Перелік таблиць:

1. Основні виробники на українському ринку, які представлені
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг українського ринку підвісних стель, в натуральному вираженні, млн. кв. м, 2006 - серпень 2011 рр.
2. Структурування ринку залежно від основних видів підвісних стель в 2011 р., в натуральному вираженні, %
3. Структурування споживання в 2011 р., в натуральному вираженні, %
4. Основні гравці на ринку підвісних стель станом на 2011 р.
5. Долі основних операторів на субринку підвісних стель з мінеральних волокон в 2011 р., в натуральному вираженні, %
6. Долі основних операторів на субринку натяжних стель в 2011 р., в натуральному вираженні, %
7. Основні групи споживачів підвісних стель залежно від об'єкту будівництва в 2011 р., в натуральному вираженні, %
8. Основні групи споживачів підвісних стель в 2011 р., в натуральному вираженні, %
9. Сегментування споживачів підвісних стель залежно від географічного крітерію в 2010 р., в натуральному вираженні, %
10. Цінова сегментація на ринку підвісних стель України
11. Цінова сегментація на ринку підвісних стель України в 2011 р., в натуральному вираженні, %
 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами