in stock

Аналіз ринку з надання послуг доступу в інтернет і телефонії України, 2011 рік.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2011 року
Кількість сторінок:  10, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку з надання послуг доступу в Інтернет і телефонії в Україні. Більшість жителів користуються широкосмуговим доступом в Інтернет, а не класичним Dial-up. Відзначено, що досліджуваний ринок досить концентрований, частка лідера ринку - «Укртелекому» - становить 36,5%. Перша трійка, куди входять також «Воля» і «Київстар», контролює 59,0% ринку, а десятка найбільших операторів - 76,1%. В огляді надана динаміка збільшення кількості абонентів широкосмугового доступу в Інтернет, динаміка зростання його споживачів. На частку приватних осіб припадає 86,6%, решта 13,4% - приватні особи. Якщо говорити про регіональну структуру розміщення споживачів, то можна відзначити, що більшість Інтернет-користувачів живе у великих містах, але при цьому частка населених пунктів з населенням до 500 тис. Чоловік постійно зростає.
 Структуровані послуги великих операторів ринку і тарифи на базові послуги. Прогнозується, що кількість користувачів Інтернету в 2011 році збільшиться на 17%, а в 2012 році темп зростання дещо сповільниться, однак складе більше 15%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Тенденції розвитку ринку
3. Споживання послуг на ринку
4. Структурування операторів ринку

Перелік таблиць:

1. Присутність основних провайдерів в невеликих містах країни, станом на 01.01.2011 року
2. Характеристика послуг великих операторів, наданих для корпоративних клієнтів
3. Тарифи на базові послуги корпоративним клієнтам, які надаються операторами в м. Києві, станом на 01.04.2011 року

Перелік графіків і діаграм:

1. Кількість абонентів широкосмугового доступу в Інтернет в 2006-2010 році, млн. точок доступу
2. Динаміка зростання кількості споживачів широкосмугового доступу в Інтернет поквартально в 2008-2010 році, млн. домогосподарств
3. Структура споживачів Інтернет-послуг в 2010 році, %
4. Структура розташування споживачів залежно від розміру населених пунктів, де проживают користувачі, 2010 рік, %
5. Долі операторів на ринку надання послуг з широкосмугового доступу в Інтернет в 2009 році, %
6. Долі операторів на ринку надання послуг з широкосмугового доступу в Інтернет в 2010 році, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами