Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting досліджено ринок замороженої плодоовочевої продукції, вершкового масла, спредів і сухого молока України. Огляд має аналіз базової інформації з усіх вказаних сегментів, а саме: закономірності розвитку, визначення ємності, рівня присутності головних гравців на ринку. Показано, що у сегменті вершкового масла переважає продукція вітчизняних підприємств, імпорт не перевищує 10%. При цьому у вартісному вираженні ємність ринку за період 2010 – 2012 рр. стійко збільшувалась, тоді як у кількісному – скоротилась у 2011 році. Майже половину всього ринку займають приблизно 20 заводів (всього – близько 150). Трійку лідерів за останній період незмінно складають «Мілкіленд-Україна», «Молочний Альянс» і «Люстдорф», їхня ринкова частка – по 5,7 – 5,9% кожного. За споживацькими перевагами лідирують торгові марки «Яготинське», «Тульчинка», «Селянське». Ринок спредів демонструє деяке скорочення показників виробництва та обсягів, суттєве – імпорту за деякого зростання експорту. До провідних гравців належать ООО «Андрушевський маслосирзавод», ООО «Техмолпром», ООО «Інтер-Фуд». На ринку сухого молока спостерігається скорочення темпів приросту ємності у вартісному вираженні при суттєвому зростанні кількісних показників, що свідчить про здешевлення продукту. При цьому експорт складає 30 – 45% виробництва, а імпорт за обсягом ринку збільшився від 4% до 18%. 15 українських заводів виробляють понад 76% сухого молока, на ринку домінує ПАТ «Бершадьмолоко» з часткою 14,5%. Що стосується заморозки фруктів та овочів, то цей ринок перебуває на стадії становлення. Кожен українець споживає у 10 – 15 разів менше такої продукції, ніж середній житель ЄС. Серед факторів, що стримують розвиток галузі, відзначені дефіцит якісної сировини, відсутність сучасних вітчизняних технологій підготовки і заморозки продукції та ін. Спостерігається як скорочення частки експорту в обсязі виробленої продукції, так і частини імпорту в обсязі ринку. Як загальну тенденцію можна вказати зростання показників ринку замороженої плодоовочевої продукції. При цьому спостерігається високий рівень ринкової конкуренції. Серед наданих провідних виробників ( з виокремленням груп «овочі та гриби», «плоди») явним лідером є ЗАО «Фрау Марта» (33,8% ринку). Подано також перелік головних імпортерів і виконано рейтинг торгових марок.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку вершкового масла і спредів в Україні у 2011–2012 рр.
1.1. Загальна характеристика ринку вершкового масла у 2011–2012 рр.
1.1.1. Аналіз тенденцій розвитку та розрахунок ємності ринку вершкового масла у 2011–2012 рр. (у натуральному та грошовому вираженнях)
1.1.2. Частки ринку основних операторів ринку вершкового масла в Україні
1.2. Загальна характеристика ринку спредів у 2011–2012 рр.
1.2.1. Аналіз тенденцій розвитку та розрахунок ємності ринку спредів у 2011–2012 рр. (у натуральному та грошовому вираженнях)
1.2.2. Частки ринку основних операторів ринку спредів в Україні
1.3. Загальна характеристика ринку сухого молока у 2011–2012 рр.
1.3.1. Аналіз тенденцій розвитку та розрахунок ємності ринку сухого молока у 2011–2012 рр. (у натуральному та грошовому вираженнях)
1.3.2. Частки ринку основних операторів ринку сухого молока в Україні
2. Загальна характеристика ринку плодоовочевої заморозки в Україні
2.1. Аналіз тенденцій розвитку та розрахунок ємності ринку плодоовочевої заморозки у 2011–2012 рр. (у натуральному та грошовому вираженнях)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку плодоовочевої заморозки в Україні
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку вершкового масла України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
2. Основні виробники вершкового масла в Україні
3. Структурування вподобань споживачів щодо вершкового масла в Україні за торговими марками за підсумками 2012 р., %
4. Ємність ринку спредів України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
5. Ємність ринку сухого молока України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
6. Ємність ринку замороженої плодоовочевої продукції та грибів України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
7. Ємність ринку замороженої плодоовочевої продукції та грибів України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. грн.
8. Основні виробники плодоовочевої замороженої продукції в Україні
9. Основні імпортери плодоовочевої замороженої продукції в Україні
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку вершкового масла України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
2. Ємність ринку вершкового масла України у 2010–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. дол. США
3. Частки ринку основних операторів на ринку вершкового масла України станом на 2011 р., %
4. Частки ринку основних операторів на ринку вершкового масла України станом на 2012 р., %
5. Ємність ринку спредів України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
6. Ємність ринку спредів України у 2010–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. дол. США
7. Частки ринку основних операторів ринку спредів України за підсумками 2011 р. в натуральному вираженні, %
8. Ємність ринку сухого молока України у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
9. Ємність ринку сухого молока України у 2010–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. дол. США
10. Частки основних виробників сухого молока на українському ринку в натуральному вираженні, %
11. Ємність ринку замороженої плодоовочевої продукції та грибів у 2010–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
12. Ємність ринку замороженої плодоовочевої продукції та грибів у 2010-2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
13. Частки основних виробників замороженої плодоовочевої продукції в Україні в натуральному вираженні, %
14. Рейтинг торгових марок плодоовочевої замороженої продукції в Україні в натуральному вираженні, %