Аналіз ринку плавленого сиру України. 2011

Аналіз ринку плавленого сиру України. 2011
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2012 року
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 1
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку плавленого сиру України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting за результатами дослідження тенденцій його розвитку, свідчить про погіршення ринкової ситуації за період 2007–2011 рр. Обсяг вітчизняного виробництва скоротився в 3,1 раза (в 3,3 раза порівняно з максимальним показником 2008 р.), а ємність – у 2,7 раза. Показники експорту незначні, імпорт зріс на 23%, при цьому його частка в ємності підвищилася від 6% до майже 20%, що свідчить про наростання імпортозалежності українського ринку. На початку 2012 р. виробництво плавленого сиру почало зростати у зв’язку із загостренням «сирної війни» з Росією і переорієнтацією виробничих потужностей ряду українських підприємств на випуск зазначеної продукції як більш рентабельної, ніж твердий сир. Майже 70% українського експорту надходить до Молдови та Росії. Провідною країною-імпортером є Росія з показником 91,4%. Відзначена висока конкуренція на українському ринку плавленого сиру і перераховані його основні гравці з зазначенням рівня ринкової участі. Трійку провідних операторів складають група компаній «Моліс» (ринкова частка 13,4% у 2011 р.), ВАТ «Новокаховський завод плавлених сирів» (12,1%) і Шосткінський міськмолкомбінат (10,8%). Споживання плавленого сиру в Україні скорочується, при цьому споживчі переваги за торговими марками досить стабільні: більше 10% ринку утримують бренди «President», Hochland і «Янтар». На 2012 р. прогнозується невелике зростання ємності ринку під впливом тенденцій на суміжному ринку (твердого сиру).

Детальний зміст:

1. Обсяг українського ринку плавленого сиру, тенденції його розвитку
2. Статистика ринку.
3. Основні гравці українського ринку плавленого сиру.
4. Споживання на ринку плавленого сиру.
5. Висновки та прогнозні показники розвитку українського ринку плавленого сиру.

Перелік таблиць:

1. Ємність і темп приросту ринку плавленого сиру в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн, %
2. Географічна структура експорту плавленого сиру з України в 2011 р., %
3. Географічна структура імпорту плавленого сиру в Україну в 2011 р., %
4. Частки операторів на українському ринку плавленого сиру в 2011 р., %
5. Споживчі переваги на українському ринку плавленого сиру в 2011 р. за торговими марками, %

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка основних показників ринку плавленого сиру в натуральному вираженні в 2007–2011 рр., тис. тонн
 
Зв'язатися з нами