Анотація до аналізу ринку:
Огляд українського ринку харчової промисловості підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить зведену в блоки інформацію за такими його сегментами: 1) кондитерська промисловість; 2) масложирова промисловість (з виділенням виробництва соусів), 3) пивобезалкогольна / алкогольна промисловість; 4) промисловість рибо-та м’ясопереробки; 5) промисловість харчових концентратів (снеки та ін.) У кожному блоці коротко описано розвиток ринку й охарактеризовано його операторів. Так, зазначено, що кондитерська галузь ще не відновилася після кризи, показники виробництва мають коливальний характер. У цьому сегменті найбільшим оператором є кондитерська корпорація ROSHEN, що утримує чверть ринку. Також на ринку діє ще п’ять великих операторів і багато дрібних, на частку яких у сумі припадає майже третина ринку. Прогнозується диверсифікація ринків, зокрема збільшення експортних поставок до країн ЄС, на тлі зростання в короткостроковій перспективі обсягів виробництва і підвищення цін на кондитерську продукцію. За другим сегментом детально охарактеризовані оператори на субринках соняшникової олії, вершкового масла, спредів і маргаринів, соусів з виділенням кетчупів і майонезів. При цьому в субсегменті рослинного масла очікується динамічне зростання, а в інших ситуація не настільки перспективна. При аналізі ринку пивобезалкогольної та алкогольної промисловості виділені безалкогольні та слабоалкогольні напої, пиво, вино і коньяк, щодо яких наведені дані з динаміки виробництва за період 2009–2011 рр. і щодо основних операторів. У короткостроковому періоді очікується на зростання ємності ринку, найбільш складна ситуація – на субринку вина, де в 2011 р. стався обвал виробництва. Щодо четвертого ринку вказано на істотну залежність від платоспроможного попиту населення та сировинної бази, низькі показники споживання рибної та м’ясної продукції (за європейськими стандартами), домінування ковбасних виробів у структурі ринку в цілому, а також на очікування зростання цін на продукцію та невисокі темпи приросту ємності. Що стосується ринку продуктів швидкого харчування, то тут спостерігається скорочення високих темпів приросту, зумовлене поширенням інформації про шкоду цих продуктів. Очікується на розширення асортименту продукції та перехід до споживання більш дорогих і якісних товарів: морепродуктів, горіхів, сухофруктів.
Детальний зміст:
1. Опис ринку кондитерської промисловості України
2. Опис ринку масложирової (у т.ч. виробництво соусів) промисловості України:
3. Опис ринку пивобезалкогольної та алкогольної (коньяк, вино) промисловості України
4. Опис ринку рибо-та м’ясопереробної промисловості України
5. Опис ринку промисловості харчових концентратів (снеки, продукти швидкого харчування) України
Перелік таблиць:
1. Обсяги виробництва продукції масложирової галузі в Україні в 2009–2011 рр., тис. тонн
2. Динаміка виробництва і темпів зростання ринку пивобезалкогольної та алкогольної (коньяк, вино) продукції в Україні в 2009–2011 рр., тис. дал, %
3. Виробництво продуктів рибо-та м’ясопереробної промисловості України у 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка виробництва кондитерських виробів в Україні за 2006–2011 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Частки основних операторів кондитерського ринку України в 2011 р., %
3. Розподіл часток гравців за обсягами виробництва соняшникової олії в Україні в 2011 р. у натуральному вираженні, %
4. Частки гравців на внутрішньому ринку вершкового масла України за обсягами продажів у 2011 р., %
5. Розподіл часток гравців на ринку спредів України за обсягами продажів у 2011 р, %
6. Частки основних виробників кетчупу в Україні в 2011 р. у натуральному вираженні, %
7. Частки основних виробників майонезу в Україні в 2011 р. у натуральному вираженні, %
8. Частки основних операторів ринку пива України в 2011 р., %
9. Частки основних операторів ринку коньяку України в 2011 р., %
10. Частки основних операторів ринку безалкогольних напоїв України в 2011 р., %
11. Основні виробники продукції м’ясопереробної промисловості України в 2011 р. у натуральному вираженні, %
12. Ємність ринку снеків України в 2009–2011 рр., тис. тонн
13. Структура споживання снеків в Україні в 2011 р., %